Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carolinef schreef:Damn, hoe kan je een auto met trailer nu over het hoofd zien?
ElCamino schreef:jeesus.... dit is toch altijd mijn grootste angst...
JIJ let altijd dubbel op met je trailer, JIJ houdt meters afstand op je voorganger...JIJ remt/laat gas los ruim van tevoren....JIJ durft al nooit voorrang tenemen ook al heb je het omdat je zuinig op jepaardje bent en dan rijdt zo'n heikneuter tegen je aan..... getsie....
dierfysio schreef:ach, sommige mensen kijken niet uit: zo is mijn moeder ooit aangereden met een rode citroën deux chevaux (eend) midden tussen groene weilanden in. vraag je je ook af; rood op groen, dat valt toch op? niet als je kleurenblind bent, blijkbaar, wat de 'veroorzaker' bleek te zijn.
Pollewoppy schreef:Ik vind wel dat er heel snel conclusies getrokken worden over het rijgedrag van mensen. Wel een begrijpelijke reactie, maar zulke dingen gebeuren nou eenmaal, ook als je zonder trailer rijdt. (Al besef ik me goed dat de gevolgen met trailer al gauw erger zijn)
Het hoeft niet meteen te betekenen dat mensen helemaal niet gekeken hebben. Ik denk dat de meeste mensen met aardig wat 'kilometertjes op de teller' zich wel een situatie kunnen herinneren waarin je een andere verkeersdeelnemer bijna over het hoofd zag en dat het maar net goed ging. Als je pech hebt gaat het net niet goed...
En iets over het hoofd zien wil niet meteen zeggen dat mensen niet beseffen dat je met een levend wezen op pad bent...
Carolinef schreef:Damn, hoe kan je een auto met trailer nu over het hoofd zien?