Poging tot diefstal van vier paarden in Rijkevorsel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adri

Poging tot diefstal van vier paarden in Rijkevorsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 22:54

In de nacht van 19/20.9.2007 is er een poging tot diefstal van 4 friezen vastgesteld in Rijkevorsel (Belgie)
De paarden zijn eigendom van een man uit Rijkevorsel die reeds 10 jaar geleden twee FS merrie's verloor door diefstal uit dezelfde weide. De man werd deze morgen verwittigd dat zijn paarden niet meer aanwezig waren in de weide, na navraag werden zijn paarden verderop teruggevonden in een weide met koeien, waar zij door de omheining gegaan zijn. Het gaat over twee friese merrie's en twee hengstenveulens.Er is een signalement van en Nederlandse vrachtwagen, deze is gezien tussen 3 en 3.30 uur in de betrokken straat. De politie heeft de nodige vaststellingen gedaan.

Bron : http://gezocht.napoline.be/viewtopic.php?p=1169#1169

Anoniem

Re: Poging tot diefstal van vier paarden in Rijkevorsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 17:29

Het is op Nieuws de bedoeling dat er een bronvermelding staat. Je kan me die wel even pb'en, of dit bericht TEM'en, dan heropen ik het topic Lachen

In de tussentijd hier een slotje.

/// En terug open Lachen

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 18:59

Dank je wel, wij zijn op zoek naar een gesloten camionnetje, met Nederlandse nr.platen, Het ging om friezen, zodus eventueel mensen die belang hebben bij Friezen.

KellyCJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 12:20

Hopelijk is de zaak snel opgelost! Wie weet zit dezelfde achter andere friezen diefstallen! Ik blijf uitkijken! groetjes kelly