De reddingsactie van Fantastique

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

koekie1

De reddingsactie van Fantastique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 09:25

Enkele weken terug is door BLID een DB uit België, een film vertoond van een paard dat verstrikt was geraakt in de prikkeldraad.
De reacties waren enorm, maar de meeste kijkers dachten dat ze enkel voor de sensatie zijn gaan filmen. Deze DB geeft nu een fotomontage gemaakt van de reddingsacties die ze ondernomen hebben voor Fantastque, want zo noemde het paard. Der zijn ook ontroerende beelden te zien van leden van de DB, voor mijn toch duidelijk dat deze mensen het toch wel goed menen.

De film is te zien op: http://www.blid.be / video

potverdikkie

Re: De reddingsactie van Fantastique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 13:05

Ik kreeg kippenvel bij het zien van deze foto's en ben ervan overtuigd dat een ieder die er van het begin af bij was alles heeft gedaan om dit paard te helpen.
Maar sommige mensen begrijpen niet dat je in bepaalde situaties het niet alleen kan doen, en zal moeten wachten op verdere hulptroepen.
Indien het paard wild was geworden zonder de andere hulptroepen erbij was het dier nog ernstiger gewond geraakt, en had een veel pijnlijkere dood moeten ondergaan.

Mijn respect voor deze mensen!!

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 20:18

Echt vreselijk.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 23:38

Ontzettend goed wat ze hebben gedaan. Echt sneu om de beelden te zien en te weten dat het tevergeefs is geweest en niet alleen voor dit dier er zijn vele andere (LID Nederland heeft net een lezing gegeven ik was erbij)

Aan de modder te zien lag het dier er al een tijdje echt schandalig!

Ik wil zelf dit jaar graag stage lopen bij de AID of LID om mij voor deze en andere zaken in te zetten!