Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rhodos schreef:Het lijkt me super! Hoef je nooit meer perse met groom op pad! Vraag me wel af of dat er bij de KNHS ooit doorkomt..
Stybba schreef:Je moet je tape dus opsturen naar de jury...Als je paard wegschiet of wat dan ook dan maakt het niet uit. Dan spoel je de tape terug en begin je weer opnieuw. Het is toch niet live wat de jury ziet. Beetje vreemd. Kan je een perefecte proef proberen te rijden en dat opsturen naar de jury. Als iedereen dat gaat doen wil niemand meer jury zijn: een beetje de hele dag naar tapes kijken van mensen die rijden ipv naar een evenement gaan met veel mensen en paarden en daar jureren...
Cayenne schreef:Interdressage.com ging in mei dit jaar van start met het organiseren van online dressuurwedstrijden. Ruiters nemen thuis een dressuurproef op en sturen deze in, de proeven worden beoordeeld door een deskundige jury.
Op deze manier wordt het ook mogelijk om in je eigen vertrouwde omgeving een officiële dressuurproef te rijden.
Stybba schreef:Je moet je tape dus opsturen naar de jury...Als je paard wegschiet of wat dan ook dan maakt het niet uit. Dan spoel je de tape terug en begin je weer opnieuw. Het is toch niet live wat de jury ziet. Beetje vreemd. Kan je een perefecte proef proberen te rijden en dat opsturen naar de jury. Als iedereen dat gaat doen wil niemand meer jury zijn: een beetje de hele dag naar tapes kijken van mensen die rijden ipv naar een evenement gaan met veel mensen en paarden en daar jureren...
Rinske schreef:Huh? Stybba, volgens mij bedoel jij iets anders. Het is de bedoeling van die audio speler dat je die gewoon in je oor doet tijdens je proef op wedstrijden, zodat je geen voorlezer hoeft te hebben.
Thuis een proefje opnemen en opsturen naar de jury lijkt me niet de bedoeling.
Overigens lijkt het me wel handig, kun je ook thuis makkelijk in je eentje een proef oefenen.
rakkertje13 schreef:Stybba schreef:Je moet je tape dus opsturen naar de jury...Als je paard wegschiet of wat dan ook dan maakt het niet uit. Dan spoel je de tape terug en begin je weer opnieuw. Het is toch niet live wat de jury ziet. Beetje vreemd. Kan je een perefecte proef proberen te rijden en dat opsturen naar de jury. Als iedereen dat gaat doen wil niemand meer jury zijn: een beetje de hele dag naar tapes kijken van mensen die rijden ipv naar een evenement gaan met veel mensen en paarden en daar jureren...
Wáár heb jij het over?
Citaat:"We are trying to give more riders the chance to compete, and the feedback we are receiving is that we are really helping riders overcome their competition nerves by enabling them to compete from home," says Hawkridge. "The fact that they can compete in a secure environment and receive detailed analysis of their test from respected judges and instructors, is proving very beneficial to a lot of riders who say they would otherwise lack the confidence to get out there and do it for real. I think the audio versions of our tests are going provide even more benefits for our competitors."
denice schreef:stybba, denk dat je het niet begrijpt.
het gaat erom dat ipv een liedje je luistert naar iemand die je proef voorleest.