Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lusitana schreef:Ja, sorry hoor, dan ben ik ouderwets, ik ging vroeger, en dan heb ik het over de jaren 80, alle jaren, en ik vind een JUMPING, een springconcours, en alles eromheen hoeft van mij niet. Leuke pauzenummers okee, demo dit of dat, maar andere wedstrijden er aan verbinden vind ik niet nodig, of ze moeten de naam veranderen (en dan was ik niet meer gegaan).
Er zijn ook nog liefhebbers die gewoon voor de springsport komen.
Overigens is de timing altijd lastig geweest vanwege elders grote concoursen, waardoor ruiters moesten kiezen en dat zorgde soms voor afwezigheid van grote ruiters.
Lusitana schreef:Maar ik begrijp dat het tegenwoordig ongelooflijk moeilijk is om publiek tevreden te stellen en dat ze uiteindelijk van publiek afhankelijk zijn.
Maar ik weet ook dat ze keuzes moeten maken en dan kiezen ze toch voor zekerheid en laten vallen wat niet genoeg opbrengt.
celano schreef:Als de menavond doorgaat dan komen daar ook vast wel vierspanwedstrijden. Ik neem toch een passepartout.
Ik weet dat een evenement organiseren heel veel geld kost. Voor de Wereldbeker vierspannen is relatief weinig belangstelling en het kost wel heel veel extra (afdracht aan de FEI enz).
symphatico schreef:Ik zelf ben altijd elke jumping A'dam geweest, en alleen maar voor het springen, omdat daarbij gewoon veel meer sfeervol en sensatie geeft en bij elke andere die erbij gekomen zijn absoluut niet zo vind.
symphatico schreef:Dan gaan ze ergens anders maar die vierspanwedstrijden organiseren zo groot als hoe hier in jumping amsterdam gedaan werd.
Sorry hoor maar vierspanwedstrijden hoef ik sowieso nooit naar toe omdat ik dat ronduit nooit sensatie en spannend heb gevonden, maar goe das mijn mening en hoef ik geen discussies over te hebben.
Ik vind het goed voor woorden dat jumping amsterdam de wereldbeker vierspannen geschrapt hebben.