Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lana_te schreef:ag! als die dieren maar goed terecht komen! mss heeft die man/vrouw de paarden los gelaten omdat ze niet meer konden verzorgd worden door de eigenaar.
wie weet! goed dat het goed is afgelopen
Seni schreef:jeeetje, dat je niet doorhebt dat je eigen paarden niet meer staan waren ze horen te staan.. het lijkt me inderdaad dat de eigenaar zich niet wil melden ofzo?
uniekhorse schreef:lana_te schreef:ag! als die dieren maar goed terecht komen! mss heeft die man/vrouw de paarden los gelaten omdat ze niet meer konden verzorgd worden door de eigenaar.
Nou dit lijkt me wel ver gezocht, maar je weet maar nooit natuurlijk.
Er kunnen verschillende redenen zijn dat ze los liepen en waarschijnlijk staan de paarden niet bij de eigenaren aan huis dat ze er daarom later achter komen dat hun paarden weg zijn.
daantjuhhh schreef:lana_te schreef:ag! als die dieren maar goed terecht komen! mss heeft die man/vrouw de paarden los gelaten omdat ze niet meer konden verzorgd worden door de eigenaar.
Nou dit lijkt me wel ver gezocht, maar je weet maar nooit natuurlijk.
Er kunnen verschillende redenen zijn dat ze los liepen en waarschijnlijk staan de paarden niet bij de eigenaren aan huis dat ze er daarom later achter komen dat hun paarden weg zijn.
Inderdaad mijn paard liep bijvoorbeeld in een natuurgebied en als ze dan daar snachts los breken kom je er ook niet direct achter.
Er komt elke dag wel iemand even kijken, maar dat is soms ook pas tegen de avond!
Nessie schreef:Dat is vet dichtbij!
Vandaag liepen de merries hier ookal los, iemand had het hek open gezet..
lana_te schreef:ag! als die dieren maar goed terecht komen! mss heeft die man/vrouw de paarden los gelaten omdat ze niet meer konden verzorgd worden door de eigenaar.
Sparky10 schreef:als er meerdere paarden los gelopen hebben wat ik begrijp dat er bij merries het hek open gezet is dan is er iemand in die omgeving dus lekker bezig .
snap nou niet de lol ervan om hekken open te zetten waar paarden achter staan , waarom blijven ze nu niet gewoon met hun poten van eigendommen af !
ze weten de helft niet van de schade die ze aanrichten bah .
polly2 schreef:Sparky10 schreef:als er meerdere paarden los gelopen hebben wat ik begrijp dat er bij merries het hek open gezet is dan is er iemand in die omgeving dus lekker bezig .
snap nou niet de lol ervan om hekken open te zetten waar paarden achter staan , waarom blijven ze nu niet gewoon met hun poten van eigendommen af !
ze weten de helft niet van de schade die ze aanrichten bah .
Ook dit is speculeren.
Dit weet je niet. het kan. Maar het kan ook dat één paard door de afrastering heen is gegaan en de rest ging mee. Hebben wij ook eens gehad toen er een luchtballon landde. Eén van de paarden was zo in paniek dat hij dwars door alles heen ging. de rest ging mee. gelukkig zagen we het en hadden wij ze te pakken voor ze de weg op gingen. Maar zo kunnen paarden dus ook loskomen.
Sparky10 schreef:ja maar daar in de buurt zijn meerdere hekken los gezet dus je gaat het haast toch echt denken niet ?