Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flew schreef:Domme vraag misschien, maar is dit ook ergens te volgen? Tv? Internet?
Citaat:Zojuist heeft Anky haar Grand Prix gereden op het EK in Turijn. Dat leverde haar 77,458 % op. Wat vonden Anky en Sjef ervan:
'Hij stond supergoed stil!' roept een blije Anky door de telefoon. 'Ik heb een heel fijn gevoel over deze Grand Prix. Ik heb een klein beetje op safe gereden omdat je toch voor het team rijdt. Met name in de uitgestrekte draf heb ik geen risico genomen. Daarbij komt nog eens dat de eerste uitgestrekte draf bergaf ging vanwege het hoogteverschil in de ring.'
Ook Sjef klonk uiterst tevreden: 'Het was één van de beste Grand Prix's van Anky en Keltec Salinero in een groot kampioenschap. De proef was mooi vloeiend en met veel controle gereden.'
Cayenne schreef:Flew schreef:Domme vraag misschien, maar is dit ook ergens te volgen? Tv? Internet?
Is al in verschillende topics gezegd: Er zijn geen livebeelden.
Malibu schreef:http://eventcontent.hippoonline.de/266/ ... ne1ENG.htm
Hier staan ze wel up to date, ook wie op dit moment in de ring bezig is. Stond in een ander topic, ben nu iedere keer even aan het spieken tussen werk door
Goed van Anky, hoop toch wel dat Nederland een keer de Landenwedstrijd wint, ze hebben zeker de mogelijkheid met dit team
Rocky_is_top schreef:Niet alleen Nadine Kan het verpesten in de paarden sport kan vanalles gebeuren...Bijvvorbeel als Satchmo of Warum nigt(ik weet niet met wie ze rijd) in paniek raakt je weet het nooit..
Malibu schreef:Ja, Laurens was een beetje onder zijn kunnen. Maar hij heeft natuurlijk ook heel wat achter de rug met die S in Duitsland en het duurt een tijd voordat dat vertrouwen terug is.
Maar daarintegen betwijfel ik of Kirsten Beckers een wezenlijk hoger percentage zou hebben gescoord.