Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adriana schreef:Dan kunnen ze beter motoren inzetten...
Hopelijk worden ze zwaar bestraft!
Frouk schreef:Of misschien moeten ze wel van die belgen of shires in gaan zetten, dat lijkt iig nog wat
verography schreef:Frouk schreef:Of misschien moeten ze wel van die belgen of shires in gaan zetten, dat lijkt iig nog wat
Of die beter tegen bakstenen kunnen als een ander paardecht een slimme reactie. Idd dadelijk gooien ze allemaal messen en huppa paardje dood of ernstig verwond. We leven nu eenmaal niet meer in de middeleeuwen waar ze paarden als vervoersmiddel of intimidatiemiddel inzetten. Maar het is nu eenmaal een feit dat de ruiter meer kans op overleven (even een oorlogsterm) heeft dan een persoon te voet. (hoe de overlevingskansen van het paard zijn even daar gelaten)
Frouk schreef:verography schreef:
Of die beter tegen bakstenen kunnen als een ander paardecht een slimme reactie. Idd dadelijk gooien ze allemaal messen en huppa paardje dood of ernstig verwond. We leven nu eenmaal niet meer in de middeleeuwen waar ze paarden als vervoersmiddel of intimidatiemiddel inzetten. Maar het is nu eenmaal een feit dat de ruiter meer kans op overleven (even een oorlogsterm) heeft dan een persoon te voet. (hoe de overlevingskansen van het paard zijn even daar gelaten)
Ik bedoel meer dat die meer macht en gezag uitstralendat lijkt een hoop meer paard dan de gemiddelde kwpner... beetje rare reactie direct
Payal schreef:ik denk niet dat ze persé de bedoeling hadden om de paarden pijn te doen. ik denk dat ze er gewoon niet bij nadachten.
Miss_Mustang schreef:Het indrukkwekkende van de politiepaarden is er idd wel een eind vanaf..... Het is niet meer als hannibal en de olifanten(ja ik heb nog geschiedenis XD) Mis is dat een idee? Olifanten inzette hahaha, ik bedoel, een baksteentje maakt niet veel indruk op zo'n dikhuid
maar ik hoop ook dat de paarden niks mankeren, en dat de daders flink gestrafd worden!!!!