Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Paganini kampte met een lichte blessure en tot overmaat van ramp stelden we voor het BK nog een spierverzuring vast. De omstandigheden waren dus alles behalve ideaal. Allemaal factoren waarmee ik rekening moest houden, daarom reden we ook zeer behouden.
Toke schreef:Citaat:Paganini kampte met een lichte blessure en tot overmaat van ramp stelden we voor het BK nog een spierverzuring vast. De omstandigheden waren dus alles behalve ideaal. Allemaal factoren waarmee ik rekening moest houden, daarom reden we ook zeer behouden.
Hier trok ik dus ook zo'nogen van!!
Hopelijk houdt Paganinni hier niet teveel van over, maar het zegt weer genoeg over België als dressuurland...
Luckystory schreef:Waarom over België? Persoonlijk zegt het mij meer over mr. Devroe dan over België.
sympie schreef:@horsyfries: Wat ik wel bij Peter gezien heb zijn enorm veel missers en geen enkele reeks wissels om de pas die goed gingen, het paard bleef ongelofelijk hoog in zijn kruis, gooide met veel protest zijn kont in de lucht en alle wisselseries zagen er alles behalve bevestigd uit en gingen compleet de mist in. Ok, dit is een momentopname en hij was zeker niet de enige, maar ik vond dat dit toch wel wat tegenviel op Grand Prix niveau.
Al moet ik wel zeggen dat het inderdaad knap is wat hij met deze fries doet, maar ik had er veel meer van verwacht.
sympie schreef:was je daar ook gisteren? Je kan mij nu toch niet vertellen dat er goed gereden werd he? Als onze belgische trots met 69% uit de kur komt, dan hebben wij in Belgie toch nog veel werk denk ik dan, en ik vind mezelf echt niet beter hoor
sympie schreef:ja, da versta ik allemaal wel, en de beste stuurlui staan aan wal, maar ik zeg maar wat ik zie he. Het is natuurlijk knap dat we aan 74 combinaties komen in de lichte tour. Het is toch een teken dat we op goede weg zijn....maar we zijn er gewoon nog niet, en ik zag Jeroen echt niet graag rijden gisteren sorry.....
En ik vind mezelf echt niet fanatisch hoor, moet je niet denken, maar je mag toch een mening hebben?
sympie schreef:nou, dan wil ik best mijn mening herzien en hoop ik dat hij in de toekomst toch op het bk -podium komt.
horseyfries schreef:Blijkbaar wel want anders vind je het niet nodig om commentaar op anderen te geven...