Paard op hol, meisje dood op strand Brazilie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Paard op hol, meisje dood op strand Brazilie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 13:07

Paard op hol: meisje dood op strand Brazilië

FORTALEZA (BRAZILIë) - Een achtjarig Nederlands meisje is op een Braziliaans strand omgekomen bij een noodlottig ongeval met een op hol geslagen paard. Het meisje komt uit de omgeving van Rotterdam.

Het drama voltrok zich woensdagochtend op het strand Cumbuco bij de toeristenstad Fortaleza, waar het meisje met haar ouders en zusjes op vakantie was. Lauren Eenhoorn zat net op de rug van het paard voor een ritje langs de kustlijn, toen het dier steigerde en haar uit het zadel wierp.

Volgens ooggetuigen bleef ze met haar voet in de stijgbeugel ondersteboven hangen en werd ze 150 meter meegesleept en vertrapt door het panische paard. De politie zoekt de verhuurder van het paard, die gevlucht is op het bewuste dier. "Dit is doodslag", zegt inspecteur Antônio Harley Alencar vanuit Fortaleza. "Hij heeft het dier twee weken geleden gekocht en het was nog veel te wild om te verhuren."

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/6811 ... nd_Brazilië.html?p=13,1

kaatje77

Re: Paard op hol, meisje dood op strand Brazilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:11

Oh bah.
Wat naar zeg.
Dit wens je gewoon niemand toe.

Zo zie je maar weer dat geen enkel paard te vertrouwen is en je altijd de juiste kleding moet dragen om zo mogelijk kans op blessures te krijgen.
(Misschien was het meisje in dit geval wel juist gekleed, hoor, dat weet ik niet)

Heel veel sterkte voor de familieleden, vrienden en bekenden.

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:11

verschrikkelijk gewoon.
Bah Bah...
Meisje wou ook eens lekker paardrijden en dat gevoel kennen we allemaal en dan gok ik dat ze nog geen les had..En daarmee bedoel ik dat ze vertrouwde op t paard en de verhuurder en dan krijg je dat...
Germ
Mijn deelname aan haar familie..

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:12