Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eefsoll schreef:Ok, dat mensen ervoor kiezen dat ze bitloos rijden.. moeten ze zelf weten..
ik heb er niks mee..
Dat het in de dressuur en andere sporten wordt toegestaan kan ik ook nog mee leven..
Maar ik weet zeker.. dat als straks de bitloze combinaties zijn "ingeburgert" al deze mensen commentaar gaan hebben op de niet bitloze combinaties.. (niet allemaal natuurlijk)
Daar zou ik graag een stokje voor willen steken..
mexxje schreef:Volgens mij is het helemaal niet toegestaan om op IJslandse wedstrijden bitloos aan te komen?
superwoman schreef:Vind het een beetje onzin om daar een vereniging voor op te starten![]()
Je kunt ook gewoon naar bijv het bestuur van het knhs gaan en vervolgens met handtekeningen ofzo...
verder een goede website die info geeft.
Het is toch al best populair, dus mensen zoeken het wel op.
Eefsoll schreef:Ok, dat mensen ervoor kiezen dat ze bitloos rijden.. moeten ze zelf weten..
ik heb er niks mee..
Dat het in de dressuur en andere sporten wordt toegestaan kan ik ook nog mee leven..
Maar ik weet zeker.. dat als straks de bitloze combinaties zijn "ingeburgert" al deze mensen commentaar gaan hebben op de niet bitloze combinaties.. (niet allemaal natuurlijk)
Daar zou ik graag een stokje voor willen steken.
Kaitlin schreef:hier sluit ik me geheel bij aan, denk dat tegen die tijd alles wat niet bit (- en boomloos) is, gezien gaat worden als 'zielig' en 'dieronvriendelijk', sta zeker open voor nieuwe methodes, maar zo blijven we (ben ik bang) bezig.
Maar dat is natuurlijk mijn mening. (en hopelijk krijg ik nu niet heel 'bitloos' bokt over me heen )