laatst zei nog iemand me dat, bij aflevering van oprah geloof ik. Dat mensen met problemen een paard hun been moesten optillen. Ze kregen als het gelukt was een heel goed gevoel over zichzelf
ik heb ook hele moeilijke jeugd gehad en was zeker niet de gemakkelijkste, maar paarden waren altijd mijn troost. van heel kleins af aan al, wist mijn hele omgeving dat ik gek was van paarden, overal als ik er 1 zag wilde ik die aaien en ben al vrij jong begonnen met rijden.
Denk dat er idd een grote kern van waarheid in zit en dat zulke projecten bij veel jongeren werken.
Je leert omgaan met ander levend wezen, leert respect voor te krijgen, en dat als je aarig bent tegen ze en goed voor zorgt, dat je hoop liefde voor terug krijgt
( misschien dat ik daarom juist die probleem gevallen altijd heb, ik heb daar veel meer voldoening mee, dan met een " kant & klaar" paard. Ook de rest van mn opvangbeestjes, op 1 huisdier na heb ik alles gevonden en opgevangen, heerlijk gevoel als zo`n beestje s`nachts tegen je aankruipt en tevreden gaat spinnen op je buik)