Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
eilander schreef:Hij is vast niet voor niks verkocht.
Ik vond hem niet een typish springpaarden model hebben en dat zag je ook in zijn kinderen terug.
Veel sprongen zonder ruggebruik net als de hengst zelf.
Exterieurmatig een heel mooi dier maar geen fokhengst!
In de dressuurring zou hij niet misstaan hebben.
eilander schreef:Ik ben ook niet door en door negatief(zoals je kunt lezen)
Maar hun techniek van springen springt er nou niet echt positief uit!![]()
Leuk zo n " allrounder" ,maar het is niet een "top" springpaard of een "top "dressuurpaard.
Gewoon een aardig dier met een super mooi exterieur.
Maar een mooi plaatje die zijn verwachtingen niet na kan komen daar heeft alleen een penny meisje wat aan.(sorry dat ik het even zo lomp uitdruk ,maar das nou eenmaal mijn manier van doen)
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk!!!
sigrid1182 schreef:Grote uitverkoop bij de VDl stud zeker......
dit is al de zoveelste....
eilander schreef:sigrid1182 schreef:Grote uitverkoop bij de VDl stud zeker......
dit is al de zoveelste....
En die doen echt de besten niet weg!!
trudydejong schreef:liggen goed in de handel ondanks dat zijn index niet hoog is.
Door zijn nieuwe ruiter zal Sydney in 1.40m rubrieken gestart worden. De nieuwe combinatie komt de komende weken aan de start op concoursen in USA, voordat hij doorvliegt naar zijn nieuwe basis in Mexico. Daar zal Sydney verder opgeleid worden tot Grand Prix springpaard.
sigrid1182 schreef:trudydejong schreef:liggen goed in de handel ondanks dat zijn index niet hoog is.
Door zijn nieuwe ruiter zal Sydney in 1.40m rubrieken gestart worden. De nieuwe combinatie komt de komende weken aan de start op concoursen in USA, voordat hij doorvliegt naar zijn nieuwe basis in Mexico. Daar zal Sydney verder opgeleid worden tot Grand Prix springpaard.
Ik vraag me af of hij dat gaat redden.....
Dat GP springpaard gebeuren.....
eilander schreef:Eigenlijk zouden ze het karakter veel meer moeten uitpluisen en cijfers geven op meerdere punten qua karakter.
eilander schreef:sigrid1182 schreef:
Ik vraag me af of hij dat gaat redden.....
Dat GP springpaard gebeuren.....
Dat gaat hij ook niet redden ,want dan had hij nog wel bij VDL op stal gestaan!!!