Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Vanzelf naar 72,280%
Kirsten Beckers en het KWPN-paard van het jaar Broere Jazz reden zojuist de proef van hun leven en scoorden 72,280% in de Grand Prix Special. "Het ging zo gemakkelijk! Voor mijn gevoel was het zo klaar en nergens hoefde ik ook maar enige druk te geven, alles ging geheel vanzelf!", zei Kirsten Beckers enthousiast. Dat leverde het duo de zesde plaats op in dit belangrijke CDIO-veld.
Ook Hans Peter Minderhoud en Exquis Nadine reden een goede Special, gewaardeerd met 69,67%, uiteindelijk de 9e plaats. "Dit is wel een spannende drukke week voor Nadine en ze trok er nu iets minder aan dan in de Grand Prix, maar natuurlijk ben ik blij met het resultaat", zei Hans Peter.
Een grote teleurstelling werd de Grand Prix voor Laurens van Lieren en Hexagon's Ollright. Ollright was zo bang voor een camera op de korte zijde dat hij bijna door de knieën ging van angst. Van Lieren kon helaas niets meer met het bange paard beginnen. De laatste 30e plaats met 53% werd hun deel.
De titanenstrijd tussen Keltec Salinero en Satchmo werd opnieuw net als bij de Grand Prix in het voordeel van de laatste beslecht. Isabell en Satchmo waren ook niet foutloos, maar Anky en Keltec Salinero maakten er een paar meer. Met 77,60% won Isabell voor Anky (76,840%). Boven Broere Jazz kwamen ook op de derde plaats de Zwitserse passage-machine Salieri (Silvia Iklé, 75,0%), de Zweedse hengst Briar (Jan Brink, 73,36%) en Elvis (Nadine Capellmann, 72,280%). Nadine Capellmann moest het extra lang laten kijken naar de camera waar Ollright zo van was geschrokken bekopen met 1% aftrek per jury.
thinkaboutit schreef:als t goed is komt het vanavond op tv op wdr geloof ik.
kijk maar ff op http://www.dehoefslag.nl en daar staan de tijden op
Bettine schreef:Hoeveel % had Laurens gereden dan?
Bettine schreef:Hoeveel % had Laurens gereden dan?
Sullie97 schreef:Hoe goed heeft Capellmann dan gereden als ze bij elke jury 1% aftrek heeft gehad...? 77,...%
asjemenou schreef:Sullie97 schreef:Hoe goed heeft Capellmann dan gereden als ze bij elke jury 1% aftrek heeft gehad...? 77,...%
nee, 72,280% + 1% = 73,280