Nieuw dressuurhandboek FEI

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Nieuw dressuurhandboek FEI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 17:43

http://www.horses.nl/rs/appl_php/newsshow.php?id=6199
horses.nl

De internationale paardensportfederatie FEI heeft de eerste editie van het nieuwe dressuurhandboek uitgegeven. Het boek zorgt voor een beter begrip van dressuurscores en de (rijtechnische) criteria die de FEI hanteert. Het FEI Dressuur Handboek ‘Richtlijnen voor jureren’ is geschreven door enkele van de meest ervaren FEI-dressuurjuryleden ter wereld. ,,Deze nieuwe ‘bijbel’ zal niet alleen van onschatbare waarde zijn voor de opleiding van dressuurjury’s, maar ook voor ruiters en trainers op alle niveaus’’, zegt de FEI.

Het handboek is het resultaat van een bijna vier jaar durende samenwerking tussen de FEI en de werkgroep internationale juryleden. Het omschrijft exact per oefening wat bij een bepaald cijfer van de combinatie wordt verwacht. Het dressuurhandboek zal regelmatig aangepast worden. Je kunt het boek bestellen via de website van de FEI. De opbrengsten van de verkoop komen geheel ten goede aan de opleiding van FEI-dressuurjuryleden.

risje

Re: Nieuw dressuurhandboek FEI

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:45

hey, dat komt dan idd van pas.....hopelijk zit e rnu bij de grote wedstrijden niet zo'n groot verschil tussen de juryleden onderling. Maar of dat echt zo gaat zijn is natuurlijk nog af te wachten.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 22:33

Kunnen ze die gelijk kado geven aan de Duitse en de Italiaanse jury in Aken.....

sanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 09:44

Hmmm... Prijs valt me mee, voor iets meer dan 30 euries sturen ze 'm thuis. Maar waarom de prijzen nou in Zwitserse Franks staan vermeld vraag ik me af. De FEI is toch hip en modern? Sigaar

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 15:32

sanne_ schreef:
Hmmm... Prijs valt me mee, voor iets meer dan 30 euries sturen ze 'm thuis. Maar waarom de prijzen nou in Zwitserse Franks staan vermeld vraag ik me af. De FEI is toch hip en modern? Sigaar

als je de link aanklikt zie je dat het uit Zwitserland komt.
Ik kan nergens die prijs vinden van 30 euro waar heb jij dat gelezen?

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:15

Flurk schreef:
sanne_ schreef:

als je de link aanklikt zie je dat het uit Zwitserland komt.
Ik kan nergens die prijs vinden van 30 euro waar heb jij dat gelezen?

Als je op de Fei website het bestelformulier download, dan staan daar de prijzen in vermeld.
Hopen dat jullie een visa kaart hebben, anders komen er internationale boekingskosten bij. En hoeveel dat is... geen idee! In ieder geval boven de 5 euro.
Het boek is 40 frank, de verzendkosten 13 frank binnen europa.
53 zwitserse frank is 31.95 euro. (maar totale kosten afhankelijk of je een visa kaart hebt, over internationaal moet overboeken.)

notalowed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:50

0h mmmm moeten we weer andere futfiepfiguren uit voeren mmmm het is nu al een doolhof
Voel me net een futfieper op paard mmm hopelijk zien dat niet mijn paarde vrienden als ik dat doe......

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 15:33

Overweeg om hem te bestellen, dus blijft nog even volgen totdat iemand het boek in handen heeft gehad

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:45

Heeft iemand eigenlijk dat boek ontvangen?