Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sanne_ schreef:Potverdikkie die Happie is op dreef zeg! Zo maar even 70% in Aken!Score van Kirsten en Jazz mag er ook zijn trouwens!
Barmat schreef:Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet erg vind, dat NL eens een keer niet gelijk als eerste staat
Natuurlijk, de toppers moeten nog komen, maar wat mij betreft vind ik het wel tijd voor een verfrissend nieuw beeld, en niet steeds Anky als nummer één. Bovendien - als je mijn eerlijke mening vraagt - vind ik zowieso Anky niet per definitie de beste van het veld - bij het NK werd haar proef imo ook aardig overgewaardeerd. Hopenlijk kijkt de jury nu eens verder dan de neus lang is en worden de beste proeven beloond, niet alleen op naam
horseyfries schreef:Duitse tv zend het inderdaad de hele dag uit hoor! Ik geloof WDR dat dat doet, echt super!
Even een berichtje naar de NOS zodat ze het goede voorbeeld kunnen volgen?
sanne_ schreef:Ik ben wel erg benieuwd naar LvL, die is ook nog maar net weer aan de bak.
Cayenne schreef:sanne_ schreef:Ik ben wel erg benieuwd naar LvL, die is ook nog maar net weer aan de bak.Ik las dit stukje als "die is ook nog weer net uit de bak"