Uit een weiland gelegen aan de Vastenow in Nieuw Dordrecht zijn zondagmiddag op klaarlichte dag twee rijpaarden, een zwarte en een bruine merrie gestolen. Aan de achterzijde van het weiland stond een toegangshek open en het slot was geforceerd.
De waarde van de twee paarden bedraagt 3500 euro. De politie zou graag in contact willen komen met personen die zondagmiddag iemand of meerdere personen heeft zien lopen met genoemde paarden. Wellicht dat iemand een paardentrailer in of bij het Oosterbos heeft zien staan.
In April van dit jaar werd er aan dezelfde weg ook al een kapitale Andalusier gestolen.
Het is toch te belachelijk voor woorden dat je je paarden niet eens meer in de wei kan zetten. Waar zijn dit soort mensen mee bezig? Blijft van de dieren van andere mensen af!
Verschrikkelijk dit, sterkte voor de eigenaar van de paarden die dit moest overkomen.. Ik zou er niet aan moeten denken..is er al meer bekend dan om wat voor paarden het gaat? zodat bokt weer kan helpen met zoeken, wellicht...
Niet weer he, sterkte voor de eigenaar! Hopelijk vinden ze ze snel. Hopelijk worden er snel foto's uitgegeven dan kunnen wij ook onze ogen open houden.
Misschien kan er een wat informatie over de paarden komen. Signalemant,foto en dergelijke dat we er ook wat mee kunnen. Dan ons alleen ergere hier op internet over die idote mensen die zoiets doen.
Het word echt steeds gekker hier he! Belachelijk dat je nu al niet eens meer overdag je paarden veilig in de wei kan zetten Ik hoop dat ze gevonden worden!
mensen kinderen, je hoort het ook steeds vaker he? dit lijkt mij dus de ergste nachtmerrie die je kunt krijgen, want vaak krijg je je paard onmogelijk meer terug ook al vind je hem terug vanwege de wetgeving.
Alweer een paard gestolen, het moet niet gekker worden! Nummer 2 en 3 in twee maanden tijd! Ik fiets regelmatig langs de plaats waar de paarden staan. Er staan ook een heleboel Criollo's. Ik vind het er niet heel netjes uitzien, smerige, natte paarden in modderige weilanden. Maar goed, dat terzijde. Ik hoop dat de dieren snel weer boven water komen.
jeetje het wordt echt steeds gekker, ik vindhet te laf voor woorden koop dan lekker zelf een paard in plaats van te stelen hoop dat de paarden snel weer terug komen.