Pech voor Leida Strijk

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Pech voor Leida Strijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 11:44

http://www.kwpn.nl/cms/index.jsp?lang=1
kwpn.nl

On top bijt op lip

Niet alleen Stéphanie Peeters die als alles nu zonder pech verloopt a.s. donderdag in Rotterdam debuteert in het landenteam dressuur krijgt grijze haren van de tegenslagen. Pech blijft ook Leida Collins-Strijk achtervolgen. Naar haar goede start maar daarna heftige ooronsteking in Saumur, was een probleemloze start in het Oostenrijkse Achleiten haar ook niet gegeven. Leida: "Vlak voordat ik met On Top de Grand Prix moest rijden beet hij op zijn lip en bloedde behoorlijk. Ik reed wel naar binnen, maar het bleef wat nabloeden, dus kon de jury niet anders als uitbellen. Heel jammer, want On Top voelde zo fijn bij het losrijden!"

Als troost mocht Leida als guinea pig de Special rijden. Haar cijfers werden niet officieel bekend gemaakt, maar na eigen telling kwam ze uit op een percentage van rond de 69 procent. "Jammer, we zouden tweede zijn geworden..."
Met Polansky ging het matig. Leida: "Hij was gespannen en dan drukt hij bijvoorbeeld zijn rug weg. Thuis heeft hij dat niet. Ik zal dus vaak op wedstrijd moeten”, aldus Leida Collins.
Het CDI werd geheel gedomineerd door Victoria Max-Theurer die met Falcao en August der Starke alle zware tour-rubrieken won en met een zoon van August der Starke ook nog de lichte tour. .

IlonaS

Re: Pech voor Leida Strijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:08

wat vervelend voor Leida! Hopelijk de volgende keer weer beter!

thinkaboutit

Re: Pech voor Leida Strijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:40

ja echt vervelend!!
ik denk dat dit een hele goede en mooie combinatie is voor de toekomst!!
gaan we vast nog veel van horen