Paard op hol, vrouw (93) overlijdt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Paard op hol, vrouw (93) overlijdt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 08:38

SOEST - De hoogbejaarde vrouw die vorige week in Soest van haar fiets werd getrapt door een op hol geslagen paard is overleden.

De 93-jarige fietsster kwam ten val op de Beckeringhstraat en liep een hoofdbloeding op. De ruiter was eerst nog spoorloos. Later werd de 69-jarige man alsnog aangehouden.Hij verklaarde dat zijn paard was geschrokken en op hol was geslagen. Daardoor kon hij niet afstappen.

De politie doet nog onderzoek naar het incident.

http://www.feed24.com:80/go?item_id=48830125

Yinari

Re: Paard op hol, vrouw (93) overlijdt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:03

Nou ja, als die man op dat paard zat dan snap ik dat hij niet kon stoppen. Vraag me af of hij zelf terug is gekeerd of dat ze hem echt hebben moeten zoeken. Wel erg zeg!!

Dayenne_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 21:00

Ja inderdaad Yinari ben het helemaal met je eens als je op je paard zit en die gaat ervandoor dan kan ik begrijpen dat die man niet zomaar even af kon stappen.
Maar het is wel zo fatsoenlijk om daarna dan toch even het ziekenhuis of de politie te bellen en je eigen te melden over het voorval.
Als ze die man inderdaad hebben moeten zoeken en die man heeft zichzelf niet gemeld vind ik dat ook erg waardeloos die vrouw heeft het moeten bekopen met haar leven ook niet echt leuk voor haar nabestaanden.
Ik wens de familie van de vrouw heel veel sterkte met het verlies.
En zo zie je maar weer dat je altijd op je hoede moet zijn wat er kan gebeuren als er paarden om je heen zijn een paard is en blijft een dier en welgezegd een vluchtdier!!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:11

Ze was niet getrapt. Ze was bang van paarden en wilde het paard ontwijken. Daarbij kwam zij ten val. Paard sloeg op hol omdat het schrok van de vallende vrouw. Ruiter is later terug gegaan, maar omdat er hulp aanwezig was is hij weer vertrokken.
(uit betrouwbare bron)

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:46

Hoe weet je dat Miek?
(Wie is je betrouwbare bron? Vork Tong uitsteken )
Wel erg zeg!!!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 14:54

Ik heb hetzelfde verhaal gehoord, de bejaarde mevrouw was een tante van mijn vader Lachen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 14:59

hoe dan ook, is erg dat die mevrouw overleden is na een val, al dan niet veroorzaakt door een passerend paard.
ruiter zal ook wel goed geschrokken zijn zeg

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:01

Sjuimpje; aan je woonplaats te zien klopt het verhaal wat in de krant staat dus niet Knipoog
Gevolg van een gevolg. Jammer dat de krant er dan wat 'spektaculairders' van maakt

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:22

IndianLady schreef:
Sjuimpje; aan je woonplaats te zien klopt het verhaal wat in de krant staat dus niet Knipoog
Gevolg van een gevolg. Jammer dat de krant er dan wat 'spektaculairders' van maakt

dat is nou juist de krant, het meeste nieuws is vaak overdreven om het er spectaculairder te maken. Knipoog Mijn vader heeft ook een keer in de krant gestaan met zijn brandende vrachtwagen, echt waar, het verhaal was half verdraaid door de krant.

Ontopic: triest voor de vrouw en de nabestaanden, maar zo te lezen heeft ruiter/paard geen schuld, de vrouw is zelf gevallen...