Het Friese paard Gouke uit De Zilk, bij Noordwijkerhout, moet het al jaren doen met een miniem bosje manen. Volgens de eigenaresse was het daarom tijd voor een make-over.
Hihi, ik weet dat er wel vaker extensions worden gebruikt bij paarden. Maar dan met name voor staarten die om wat voor reden dan ook te kort zijn... Ik had hier niet eerder van gehoord.
Voor zover ik kan zien is het idd niet zo mooi als dat ik dacht dat het zou zijn. Misschien dat het in het echt mooier is, maar vindt het er vanaf die film niet zo geslaagd uitzien, beetje nep.
Vliegenkap om is idd imo niet zo'n probleem, maar als je niet wil dat je paard iets om zijn hoofd heeft, moet je iets
Haha, ik deed dit een paar jaar terug met mijn verzorgfries, hij moest op wedstrijd maar had zijn manen gedeeltelijk afgeschuurd..met losse staartharen heb ik dat een beetje proberen te verdoezelen. En van een afstandje leek het nog echt ook.
Bah bah! voor de vliegen En onder tussen maar fluisteren : wordt je mooi he En zoals die kapster daar met die tang staat, is echt gevaarlijk! Dat ding wordt gloeiend heet! Dat ze ze dan erin vlecht!
jah ze wil waarschijnlijk ook dat ie er mooier uitziet, maar wie wil dat nou niet? en als je t geld ervoor over heb, nou laat haar dan lekker. Het resultaat kon ik niet goed zien maar als zij er blij mee was. ''te ver gaan'' en ''belachelijk'' vind ik een beetje overdreven. ze moet t zelf weten;) sommigen wassen hun paarden vet vaak..gewoon aant tutten=)