Dan heb je er wel verrekte dicht op gereden als brommer! Eigen schuld dikke bult wat mij betreft!
Sommige bromfietsen hier rijden met een flinke boog om mij en mijn paard heen...nou dan moet ons janneke wel heel gek doen, wil ze dan de bromfietser raken als ze begint te trappen!
Aangezien we helemaal niet weten hoe die brommer reed kunnen we ook niet weten of het haar eigen schuld was Paarden hebben lange benen en een weg niet altijd breed Dus wie weet ging ze er wel zover omheen als dat er ruimte was.
mmm, gissen naar hoe de situatie is heeft idd niet veel zin misschien zat ze er erg dicht op ... maar een paard kan met 1 spongetje al een flinke afstand afleggen
We kunnen idd niet veel van de situatie zeggen, een paard dat schrikt is zo omgedraaid en ook in een fractie van een seconde aan de andere kant van de weg. Een groot paard heeft ook lange benen en kan daardoor ook over een flinke afstand trappen
Op zich zie ik wel een voordeel in zo'n situatie Op zich is iedereen er redelijk goed vanaf gekomen, en het is dan mss wel negatief nieuws over paarden en paardrijden, maar misschien dat er door zoiets wel wat meer verkeersgebruikers in gaan zien dat je een paard rustig moet passeren en afstand moet houden. Dat mis ik namelijk heel erg bij het rijden op de wegen hier in de buurt.
Gelukkig dat het goed is afgelopen dus. Ben eigelijk wel benieuwd of het de bromfietser zijn 'schuld' is of die van de ruiter/paard.
wat mij betreft ook een beetje haar eigen schuld je moet er dan maar niet dicht bij gaan rijden met je brommer.. en zoals 1xtostarlight als zei je moet altijd afstand houden bij paarden