Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Uthrick schreef:Ik ben zeer waarschijnlijk ook "slachtoffer"van deze man geweest 3 jaar geleden.( ik weet nog niet zeker of het dezelfde man betreft maar verhaal/profielschets komt overeen) Niet doordat ik een paard via hem kocht/verkocht maar een trailer kocht van hem.
Trailer leek mooi in orde, geen nieuwe maar zeer zeker in veilige staat. Man was aardig, vertelde te stoppen/minderen in de paardenwereld ivm leeftijd dus deze 2 paardstrailer had hij niet meer nodig. Hij was echt heel aardig, geen moment gedacht dat hij niet betrouwbaar was. 1e de beste keer dat ik met de trailer en paard op pad ging, brakken de assen door en sleepte de bodem over de grond. Thank god had ik mijn paard in de hoge/ dikke transport beschermers staan en reedt er een les auto achter ons. Meisje bleek achteraf voor het eerst op de snelweg te rijden dus ze hield veel, heeeeel veel afstand anders hadden ze er op gezeten.Kind heeft ook de schrik van haar leven gehad.
![]()
Paard opgehaald door de vrouw van een politie agent die in de buurt woonde ( dat was wel vet tof/aardig van hun)
Trailer weggesleept, op de brug gezet bij een erkende/bekende trailer/aanhanger dealer/gararge en daar bleek dat het onderstel volledig doorgeroest was. De "vriendelijke" verkoper heeft het onderstel volgespoten met vloeibaar piepschuim/ventilatiemateriaal zodat je niet meer hoorde dat het was uit/hol geroest en vervolgens met teer/zwarte verf zwart gemaakt zodat je er niks meer van zag.
De eigenaar en een expert zei dat zelfs hij deze schade/oplichterij niet zou zien als de trailer niet op een brug zou staan en hij het juiste materiaal niet zou hebben. Mijn verkoper is dus zeer vakkundig te werk gegaan. Al doende leert men zeggen ze, dat bleek want hij had op deze manier nog 4 andere trailers verkocht.
Ik snap werkelijk waar niet hoe je het in je kop haalt om een paard, maar ook andere weggebruikers zo in gevaar te durven brengen.
joke20 schreef:Dit ga ik wel even kijken.
Uthrick schreef:Man was aardig, vertelde te stoppen/minderen in de paardenwereld ivm leeftijd dus deze 2 paardstrailer had hij niet meer nodig.