Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
jenga_8 schreef:YES YES YES!!!! EINDELIJK ANTIKWAKZALVERIJ IN DE PAARDENSECTOR! It´s about time!!!! Ik ben er zo blij mee! Ik zie mensen om me heen die zo worden opgelicht door zweverige therapieen!! Ik hoop dat daar nu een einde aan komt!!!
jenga_8 schreef:YES YES YES!!!! EINDELIJK ANTIKWAKZALVERIJ IN DE PAARDENSECTOR! It´s about time!!!! Ik ben er zo blij mee! Ik zie mensen om me heen die zo worden opgelicht door zweverige therapieen!! Ik hoop dat daar nu een einde aan komt!!!
Linda_vd schreef:HEEEL GOED! weet je tenminste zeker dat je geen kwakzalver hebt
katiavl schreef:inderdaad was wel nodig, dacht al dat het mode werd om massagetherapeut te worden, mensen die dan drie keer hebben meegevolgt begonnen plots met uitgevonde chinese massages
corinne1981 schreef:Weet iemand of dat er opleidingen zijn die hier 'les' in geven? Zijn er wel opleidingen voor? Ik heb eens ooit gezocht op internet en kon daar niets over vinden.