wie heeft er 29 april sbs 6 gekeken naar undercover nederlan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Woody2015

wie heeft er 29 april sbs 6 gekeken naar undercover nederlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 01:32

dit is een programma dat ik vaker kijk, ik wist niet wat ik mee maakte toen ik hoorde dat het over sex met dieren ging!

in dit programma ging het uitgebreid over sex met paarden en ook kwam er naar voren dat dit soort dingen in nederland niet gestraft worden! het komt veel vaker voor dan wij allemaal denken en de groepen van dit soort mensen zijn veel groter als je verwacht. op internet is er vanalles over te vinden, dit kan toch niet!!!

het werd me echt teveel toen ik die man uitgebreid hoorde vertellen hoe hij opzoek ging naar paarden met veulens. nu heb ik zelf een jaarling en ik moet er niet aan denken dat ieand zulk soort dingen zou doen midden in de nacht met mijn lieverd!

ik vind echt dat de nederlandse regering hier meer tegen moet gaan doen en strenger moet gaan optreden tegen deze misdaden!!!

ik vroeg me af of er meer mensen waren die dit programma hebben gezien? ik weet wel dat ik nu extra ga opletten en hier de opfokstal ook van op de hoogte ga brengen, ik zou mezelf niet kunnen inhouden als iemand dit met een van mijn dieren deed, ik ben er gewoon echt van slag van!! Boos! Ach gut

Maysie

Re: wie heeft er 29 april sbs 6 gekeken naar undercover nederlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 01:36

Er is al een topic over Knipoog moet je ff kijke bij actieve onderwerpen daar staat hij nog tussen ..

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 01:37

Maar toch een reactie : Ziek is het ronduit smerig Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 16:18

helemaal mee eens deze mensen zijn gek..! Verward
ze moeten gewoon bij die mensen alles er af sijden zonder verdoving Stoom uit je oren
misschien stoppen ze dan..

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:40

Ik heb het ook gezien, echt smerig gewoon, het zal je paardje maar zijn die daar in de wei staat. Dan jeuken mijn vuisten gewoon om zo iemand heel veel pijn te doen.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 13:33

ja dat was dus ook mijn reactie, ik zou er toch niet achter moeten komen!