Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 07:03

http://www.undercoverinnederland.nl
undercoverinnederland.nl

Alberto Stegeman begaf zich het afgelopen jaar undercover in de wereld van bestialiteit, oftewel seks met dieren. De politieke discussie omtrent een algeheel verbod op dierenseks laait herhaaldelijk op. Maar nog nooit is er een dergelijk schokkend en realistisch beeld gegeven van deze wereld, die totnogtoe angstvallig verborgen werd gehouden. Alberto Stegeman spreekt af met liefhebbers van dierenseks. Ze vertellen voor de verborgen camera wat hen bezielt om seks te hebben met bijvoorbeeld honden of paarden. Het is voor de meesten de eerste keer dat ze hun geheim delen. De liefhebbers van seks met dieren zijn geobsedeerde getrouwde mannen, homoseksuele mannen en hetero stellen. Alberto gaat zelfs met één liefhebber de weilanden in op zoek naar geschikt vee.
Deze aflevering wordt uitgezonden op zondag 29 april om 21.55 uur door SBS 6

Selket

Berichten: 2259
Geregistreerd: 05-10-03

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland: seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:07

jeetje.. jammer dat ik dan geen tijd hen om te kijken, ben wel heeeeeel benieuwd wat voor redenen die mensen hebben om seks te willen hebben met dieren..

darkadia

Berichten: 5295
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland: seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:14

Walgelijk, het idee al......Boos!

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland: seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:15

je zal ineens maar je eigen weide tevoorschijn zien komen op tv..dat je ineens je eigen paard ziet staan. Lijkt me echt verschrikkelijk en vraag me echt af hoe mensen hierbij komen.
Het zou niet eens in mijn gedachten opkomen! Laat staan dat ik het zou doen. Ben dus wel benieuwd naar de redenen dat deze mensen het gaan doen.. ga het ieder geval proberen te kijken, als ik niet over me nek ga tenminste Knipoog

Arzil

Berichten: 4876
Geregistreerd: 09-06-04

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland: seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:16

Die mensen zijn echt ziek. Boos! Heb tijdje terug een voorstukje bij Jensen gezien. Hopen dat dit flink aangepakt gaat worden!!
Ik weet niet of ik ga kijken.

Wickedwyvern

Berichten: 813
Geregistreerd: 13-10-06

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland: seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:17

Je zou maar kijken en zien dat het om jou paard gaat...! Boos!

danielle1981

Berichten: 1465
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland: seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:17

Dat programma heeft altijd wel hele bijzondere documentaires, hij brengt tenminste zaken naar boven waarvan mensen niet veel weten. Dat vind ik heel goed. Laat de discussie maar flink oplaaien, zodat het eindelijk eens bij de wet verboden wordt. Wat bezielt die mensen!

Selket

Berichten: 2259
Geregistreerd: 05-10-03

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland: seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:20

danielle1981 schreef:
Dat programma heeft altijd wel hele bijzondere documentaires, hij brengt tenminste zaken naar boven waarvan mensen niet veel weten. Dat vind ik heel goed. Laat de discussie maar flink oplaaien, zodat het eindelijk eens bij de wet verboden wordt. Wat bezielt die mensen!


precies! Ik zat net op hun site te kijken, had nog nooit van dit programma gehoord.. Maar nu ik die trailers zie enzo.. Baal ik daar wel van, want dr zitten echt heel interessante en schokkende onderwerpen bij die ik wel had willen zien..

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland: seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:20

Snap ook niet wat in hemelsnaam de politiek beweegt om het nog steeds niet te verbieden, doen ze er zelf soms ook aan ofzo? Je zou het bijna denken...

danielle1981

Berichten: 1465
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland: seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:21

Naatus schreef:
Snap ook niet wat in hemelsnaam de politiek beweegt om het nog steeds niet te verbieden, doen ze er zelf soms ook aan ofzo? Je zou het bijna denken...


Wie weet! Knipoog

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:23

en als je dan het promotiefilmpje kijkt.. het paard is zich van geen kwaad bewust. Paard is op die film ook niet echt herkenbaar ben benieuwd of dat in de aflevering duidelijker is..

Evaaatje1980
Berichten: 22
Geregistreerd: 12-04-07

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 08:00

Te walgelijk voor woorden dit inderdaad, heb voorstukjes van het programma gezien maar je wordt er echt misselijk en onpasselijk van. Gelukkig kunnen wij als "normale" mensen niet begrijpen waarom zij dit doen, als we dat wel zouden kunnen dan zijn we misschien zelf ook wel tot dit soort achterlijke dingen in staat.

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland: seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 08:18

danielle1981 schreef:
Dat programma heeft altijd wel hele bijzondere documentaires, hij brengt tenminste zaken naar boven waarvan mensen niet veel weten. Dat vind ik heel goed. Laat de discussie maar flink oplaaien, zodat het eindelijk eens bij de wet verboden wordt. Wat bezielt die mensen!

Daar ben ik het volledig mee eens. Ja

Je kunt het wel negeren en er niets mee te maken willen hebben, maar het 'probleem' blijft op die manier gewoon bestaan. Maak het maar bespreekbaar, dan krijgt het een gezicht en dan wordt er hopelijk eens iets over vastgelegd in de wet.

joelle1984
Berichten: 136
Geregistreerd: 04-04-07
Woonplaats: kampen

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 08:25

Ik vind dit wel een goed progamma meerdere keren zijn er naar aanleiding van een progamma discussies in Den Haag geweest.
Hopelijk nou ook want het is toch eigelijk te absurd voor woorden dat er eigelijk nog steeds niet veel aan zulk soort mensen gedaan word.
En je zou idd maar jou paard of pony maar op eens in beeld zien verschrikkelijk

__Esther__
Berichten: 4398
Geregistreerd: 23-01-06

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 08:53

Ik heb laast bij jensen al een stukje gezien, die man liep zo het weiland in bekeek het paard en zei, zo wij worden vriendjes. Nou ik lag op bed en ik kreeg zohaast een woede-aanval! Wat is er zo leuk aan seks met dieren Verward Koop dan een knuffel bij bartsmit. Boos!

Ik vind het wel heel goed dat hij onderwerpen laat zien waar wij niet zoveel van af weten en dat er dan uiteindelijk discussies komen en dat het ook in de kamer terecht komt en het zo eens verboden gaat worden. Gek vind ik het dat ze niet veel eerder het hebben laten verbieden.!

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 08:56

ik vind dit een zeer goed programma, heb al veel uitzendingen gezien. de voorstukjes hiervan heb ik ook gezien, maar ik ga níet kijken. ik kan absoluut niet tegen dit soort beelden....ben ondertussen ontzettend benieuwd naar wat die idioten beweegt om zoiets te doen, maar ik kan me daar zó ontzettend kwaad ) en stiekem ook bezorgt) over maken, dat het verstandiger is niet te kijken.

Boelles

Berichten: 5368
Geregistreerd: 11-07-05
Woonplaats: Boerakker

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 08:58

De "presentator" had ook al gezegt dat hij zich soms echt moest inhouden om niet uittevallen..
Poeh, ik zou hem er echt afgeschopt hebben..

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 08:59

FunkyMistiC schreef:
De "presentator" had ook al gezegt dat hij zich soms echt moest inhouden om niet uittevallen..
Poeh, ik zou hem er echt afgeschopt hebben..



ik vind het ontzettend knap van hem, dat ie zich tóch in kan houden. hij is bij zoveel dingen betrokken geweest, waarvan ie ontzettend pissig werd en tóch weet hij zich in te houden

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland: seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:00

Naatus schreef:
je zal ineens maar je eigen weide tevoorschijn zien komen op tv..dat je ineens je eigen paard ziet staan. Lijkt me echt verschrikkelijk en vraag me echt af hoe mensen hierbij komen.
Het zou niet eens in mijn gedachten opkomen! Laat staan dat ik het zou doen. Ben dus wel benieuwd naar de redenen dat deze mensen het gaan doen.. ga het ieder geval proberen te kijken, als ik niet over me nek ga tenminste Knipoog


Daar dacht ik ook al aan, jeetje. Mijn paard staat ook vrij afgelegen en in de buurt van een homobos. Je weet het maar nooit. Ik ga hoe dan ook zondag kijken, al zal het niet de meest smakelijke ervaring voor me zijn...

Boelles

Berichten: 5368
Geregistreerd: 11-07-05
Woonplaats: Boerakker

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:02

Jakkes, je zou het maar zien. Ik zou echt compleet gek worden..

Theeglas

Berichten: 2546
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: Avenhorn (Noord-Holland)

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:10

Ik ga dit zeker kijken, vind dit gewoon echt te ziek voor woorden! Net als alle andere ben ik ook wel benieuwd wat de reden of gedachte er nou achter is. Krijg gewoon kippevel op het moment dat die man tegen dat paard zegt; volgens mij gaan wij vrienden worden. Echt hoop echt dat er eens wat beweging in de zaak komt en het daadwerkelijk verboven word!

Lynn_Nikita

Berichten: 25587
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:21

Hoop dat ik niet vergeet om te kijen, ene herrinering zoas laatst met dat over paarden in het verkeer zou geen slecht idee zijn. Ik heb zijn programma`s vaker gezien, ook met kindr prostitutie ed, goed dat zo iemand eens die dingen in beeld brengt zodat iedereen ziet hoe veel het wel gebeurd, en niet zo ver weg wat ook iedereen denkt

Girlgamer
Berichten: 4971
Geregistreerd: 12-01-06

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:21

Ik ga het ook kijken idd. Ik vind het trouwens meer verkrachten en je zit zonder toestemming aan een dier van iemand.
En ik vind ZEKER dat het verboden moet worden!!!

Girlgamer
Berichten: 4971
Geregistreerd: 12-01-06

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:22

yvotje14 schreef:
Ik ga dit zeker kijken, vind dit gewoon echt te ziek voor woorden! Net als alle andere ben ik ook wel benieuwd wat de reden of gedachte er nou achter is. Krijg gewoon kippevel op het moment dat die man tegen dat paard zegt; volgens mij gaan wij vrienden worden. Echt hoop echt dat er eens wat beweging in de zaak komt en het daadwerkelijk verboven word!


Ja echt ziek he? Ik snap niet waarom dat paard blijft staan dan of zou hij hem nog vastbinden ook Verward.

maartje123
Berichten: 854
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Enkhuizen

Re: Zondag op tv: Undercover in Nederland; 'seks met dieren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:38

Het idee al, daar word ik al niet goed van. Dat iemand zo iets kan doen echt verschrikkelijk.