De beslissing is definitief en onherroepelijk: dekhengst Clinton (Corrado I x Masetto) komt niet meer in de sport uit. Een streep door de rekening van het Belgische springteam dat promoveerde naar de Super League en zich bovendien in augustus op het EK in Mannheim nog moet kwalificeren voor de volgende Olympische Spelen. Een sportieve opdoffer ook voor Dirk Demeersman. Clinton bracht hem terug aan de top. Het duo werd vierde op de Olympische Spelen in Athene en tweede in de Grote Prijs van Aken. Er werd al geruime tijd gespeculeerd over de sportieve toekomst van Clinton. De combinatie tussen dekhengst en sporthengst blijft een moeilijke evenwichtsoefening. Clinton, in eigendom van stoeterij Van De Heffinck en Team Nijhof, heeft de kaart getrokken van de fokkerij. Een beslissing die vooral uit de hoek van Nijhof werd opgedrongen.
Eigenlijk best wel spijtig,Clinton en Demeersman waren een mooi team En hij heeft een tijdje dichtbij gestaan In de stallen van hem,daar stond ook een pony van een vriendin van mij maar iedereen die daar stond moest weg. Het werd een privé stal.
Jammer dat Clinton verdwijnt uit de sport. Ik herinner mij nog mooie beelden van zijn krachtige sprongen. Op stal hebben we ook een Clinton-jaarlingmerrie, hopen dat zij de springkwaliteiten van paps meekrijgt! Hij zal het iig nog goed doen in de fokkerij
Jammer ik vond het één van onze toppers... Maar goed, als er zo meer goede veulens kunnen geboren worden (en meer geld verdiend ). Hij gaat best wel een luizenleventje krijgen nu
hahah ja idd, maar heb nog weinig clintons gezien zonder zijn karakter achja, mijn vriendin heeft een clinton, precies zijn vader. vb: zijn parcour verknallen omdat hij echt kwaad word als hij een balkje heeft, gaat ie bokken en doen..haha, maar zij vind hem net leuk zo Beetje uitdaging Mooi dier ook, hier een fotootje
Laatst bijgewerkt door Milly_ op 26-04-07 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Jammer dat deze prachtige hengst een beetje van het toneel zal verdwijnen, wat een heerlijk karaktertje!!! Dat er nog vele veulentjes van hem mogen komen
Het is voor clinton maar goed, voor ons en dirk heel jammer. Maar het dier werd er niet geluk van op concours. Het was iets wat een draak, voor de groom was hij ook geen pretje. maar we zullen hem missen