Op vrijdagavond 13 april a.s. zal in Schijndel de eerste én enige FEI CRI-2* in 2007 voor Nederland plaatsvinden. Deze wedstrijd geldt tevens als observatiewedstijd voor ruiters die in aanmerking willen komen voor een plek in het KNHS Reining team.
Dat team zal in augustus van dit jaar uitkomen op het FEI European Reining Championship in HET Franse Mooslargue. De samenstelling ervan is nog verre van duidelijk en voor Chef d' équipe Raymond Grether is de wedstrijd in Schijndel dan ook een belangrijke graadmeter.
Bekende kaderleden die in Schijndel aan start komen zijn Rieky Young, Jurgen Pouls en Angelique Ferdinandus. Maar er zullen ook nieuwe gezichten een kans wagen op een plek in het kader. Dit zijn Olivier van der Berg, Peter Simons, Hubertus Heule en Saskia Banning.
Hey.... dat is mooi !!! Ik ga er zeker even kijken, even genieten van mooie runs.... en een beetje spanning, is niet helemaal onbelangrijk deze wedstrijd....
Gaaf! Ik heb altijd gereden op de Molenheide, wilde daar toch al eens terug een kijkje nemen. DAn is dit wel een goede gelegenheid . Kijken of ik iemand zover krijg...