Brandbrief over seks met dieren

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Brandbrief over seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 17:46

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6153 ... ieren.html
http://www.telegraaf.nl

De stichting Zinloos Geweld tegen Dieren dringt er in een brandbrief aan minister Hirsch Ballin (Justitie) op aan om seks met dieren strafbaar te stellen. Aanleiding vormt een schokkende zedenzaak in Friesland, waarbij een dierenverkrachter zich tientallen malen aan een pony heeft vergrepen. Nadat de eigenaar negen maanden lang postte, lukte het uiteindelijk de dader te overmeesteren. De affaire werd door de politie tot op heden stilgehouden.

"Met dit rapport in de hand staat Hirsch Ballin naar onze mening een stuk sterker om seks met dieren strafbaar te stellen", aldus Ten Napel. De Friese serieverkrachter is negen maanden actief geweest en heeft naar schatting 45 keer dezelfde pony misbruikt. In de nacht van maandag op dinsdag werd hij door de eigenaar op heterdaad betrapt.

Lees hier het hele bericht.

Uums

Re: Brandbrief over seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:49

Petje af voor de eigenaar, al dat geduld is dus niet voor niks geweest!

Nu maar hopen dat Ernst die smeerlapperij ook echt zo hard gaat aanpakken.

Mierke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:50

Ja idd, moet hartstikke strafbaar worden! Hoe kun je nou zo ziek in je hoofd zijn om een dier te verkrachten? Zoek een vrouw man! Ik schrok me bij dat andere voorpagina nieuwsbericht ook al dood dat het niet strafbaar is om dieren te verkrachten, echt belachelijk!

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:55

goed gedaan dat de dader gepakt is!!
en nu strafbaar maken!!!

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:17

deze mensen zijn zo ziek in hun hoofd echt waar welke straf ow kan er genoeg bedenken ga ze niet noemen maar echt waar een hengst op zo vent zetten zullen ze lekker vinden alles erah halen

zieke mensen echt waar koop je een pony voor je sex? zoek een wijf jezus man get a life!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:20

9 maanden over gedaan om hem te pakken en binnen no time weer vrij! Hoe frustrerend!
Hard aanpakken die smerige lui dat het zijn Frusty

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:40

Ethelate schreef:
9 maanden over gedaan om hem te pakken en binnen no time weer vrij! Hoe frustrerend!

Precies! Knipoog Vind ik dus ook.
Geef ze een lekker hoge straf! Arme pony.. Ach gut

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:44

Dat die dader nog leeft. Als ik hem had betrapt had ik hem vermoord !!!!!!

Flieka_lOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:57

Sommige mensen zijn toch écht ziek in hun hoofd!
HOE DURVEN ZE! Arme pony!
Duw hem maar voor levenslang achter de tralies, dan kan hij eens goed nadeken over wat hij die arme pony 9 maanden heeft aangedaan!

Dat hij een of andere opblaaspop koopt en daarmee aan zun trekken komt!

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:00

Hamer het is gewoon raar,, een kind mag je niet verkrachten maar ene pony wel... Boos!
1 woord; vreselijk...

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:04

ja! Dit moet echt strafbaar worden. Ik snap ook niet wat die mensen bezielen die het met dieren doen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:17

Goed zo Henk! Ben erg benieuwd of je uberhaupt reactie op je voorstel gaat krijgen.
Schandalig dat dit gebeurd...vind dat dit verboden moet worden, is ook een vorm van mishandeling..ik hoop voor de pony dat die kerel zichzelf heeft gebruikt ipv een voorwerp, maar dan heette het mishandeling ipv verkrachting, dus met wat geluk heeft die pony er weinig van meegekregen..bah.

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:23

Dat die dader nog leeft.
Ik had hem dus vermoord
Walgelijk gewoon.. Dat het maar strafbaar wordt

LufPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:50

jEEtjuh... Boos! hOe kan je zo iets nu doen Verdrietig ik dacht dat de mens niet erger kon worden Koe nOu ja gelukkig zijn ze geatrafd ( geef ze een goede hoge straf Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! )

Jasmijntje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:53

Goed van de eigenaar dat 'ie hem heeft kunnen betrappen.
Ik hoop dat het strafbaar wordt hoor, want wat die man doet slaat nergens op en is gewoon walgelijk Nagelbijten / Gniffelen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:32

Gadverdamme, hoe ziek kun je wel niet zijn zeg...dat soort mensen sporen gewoon niet en hoeven van mij niet los te lopen in deze toch al besmette maatschappij....Jeezs...laten we maar hopen dat ze dit strafbaar gaan stellen...zoniet zou ik er geen probleem mee hebben dat de eigenaar van deze pony voor eigen rechter gaat spelen...wat een vieze smeerlap zeg!!!! Boos!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:36

Snel strafbaar maken dat soort misselijke dingen! En hakkie tjakkie weg zakkie voor die vent,scheelt een hoop denk ik..

jump_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 21:04

ik wist niet eens dat dat ging hoe zielig en ziek ben je dan wel niet jakkes Boos! Verdrietig
hoop dat het beter is met die pony Ach gut

spaansewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 21:24

Ik denk dat het goed is dat we onze tijd, geld en energie niet verspillen aan dit onderwerp. Seks met dieren is nu eenmaal een uitkomst voor mensen met een bepaalde psychisch, psychiatrisch of verstandelijk handicap. Net zoals prostitutie dat ook is. Dat is nu eenmaal de harde realiteit. Net zoals jullie paarden nu eenmaal ooit op mijn bord terecht komen nadat ze geslacht zijn. De politie kent die harde realiteit en heeft terecht de zaak stil gehouden. Geen slapende honden wakker maken. Nergens voor nodig.

Het lijkt me een stuk erger wanneer de desbetreffende personen die zich schuldig maken aan seks met dieren zich schuldig gaan maken aan ongevraagd seks met de berijdsters van deze dieren. Dat wil niemand. Daarom blijft seks met dieren niet strafbaar en is ongevraagd seks met mensen wel strafbaar. Om de keuze voor personen met bepaalde lusten makkelijk te houden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 21:27

spaansewijn schreef:
Ik denk dat het goed is dat we onze tijd, geld en energie niet verspillen aan dit onderwerp. Seks met dieren is nu eenmaal een uitkomst voor mensen met een bepaalde psychisch, psychiatrisch of verstandelijk handicap. Net zoals prostitutie dat ook is. Dat is nu eenmaal de harde realiteit. Net zoals jullie paarden nu eenmaal ooit op mijn bord terecht komen nadat ze geslacht zijn. De politie kent die harde realiteit en heeft terecht de zaak stil gehouden. Geen slapende honden wakker maken. Nergens voor nodig.

Het lijkt me een stuk erger wanneer de desbetreffende personen die zich schuldig maken aan seks met dieren zich schuldig gaan maken aan ongevraagd seks met de berijdsters van deze dieren. Dat wil niemand. Daarom blijft seks met dieren niet strafbaar en is ongevraagd seks met mensen wel strafbaar. Om de keuze voor personen met bepaalde lusten makkelijk te houden.

Pardon? Keuze? Alsof er wat dat betreft iets te kiezen moet zijn zeg! Of het nou een mens of een paard is, het is en blijft verkrachting! Stilhouden is helemaal geen oplossing, want zo iemand moet gestraft worden en in sommige gevallen wanneer de dader niet bekend is, dan moet de omgeving gewaarschuwd worden.

En dan nog notabene zeggen dat het met dieren minder erg is sorry hoor maar dat gaat mijn pet ECHT te boven.

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 21:38

Hopelijk word het strafbaar!
verkrachting is verkrachting!
Ook dieren hebben hier recht op omdat ze nog weerlozer zijn dan mensen.
Ook gewoon een hele zware straf opzetten voortaan zodat ze het wel uit hun hoofd laten!

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 21:46

Belachelijk dat dit niet strafbaar is! Gelukkig dat de dader is betrapt dr af dat zaakje van hem! kan hij het nooit meer doen.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 22:05

Ik kan hier zo kwaad om worden,, bahh echt walgelijk.
Zo'n beest heeft ook een leven, wat moet die er allemaal wel niet op na houden gerum het paardje Boos!
Echt ben in staat om een actie te openen op dit soort dingen grrr word hier echt kwaad om!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 22:06

@spaansewijn: speciaal accountje aangemaakt hiervoor?

Beetje rellen? Kan me moeilijk voorstellen dat iemand er écht zo over denkt behalve de dader dan natuurlijk Schijnheilig

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 22:09

er gaan hier al een aantal topic's over, ik zal temmen
ik vind Spaansewijn's post ook een beetje raar, maar in zijn profiiel staat dat hij Psygoloog is, dus hij denkt gewoon anders. Wij denken arm paard, hij denk gelukkig is geen mens het slachtoffer (tenminste ik denk dat hij dat denkt Vork )