Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het Rabo Talententeam bestaat dit jaar uit:
Lotje Schoots, Diederik van Silfhout, Dominique Filion, Emmelie Scholtens, Huub van der Mark, Tim Lips, Piet Raijmakers jr., Maikel van der Vleuten, Jack Ansems en Hendrik-Jan Schuttert.
Fleurtje100 schreef:Ze volgens mij allemaal 5000€
essie79 schreef:Laatst las ik ook iets de Hoefslag of P&S, volgens mij waren dat een paar springruiters van het plan.
Het kwam er op neer dat zij het ook onnodig vonden, zij kwamen zonder dat plan er ook wel.
Ze bleven er nog vrij aardig over, maar ze vonden het gewoon grote bullshit.
.
Rose21 schreef:Barmat ben het helemaal met je eens!!!! Vind het zo jammer dat een aantal amazones en ruiters die ECHT talent hebben het toch net niet halen omdat ze de connecties niet hebben en niet genoeg geld voor het kopen van een paard a 100.000 euro!!!
De amazones uit t talenten team zullen best kunnen rijden maar ik durf te wedden dat ze zonder de peperdure paarden, connecties en sponsoren, niet waren geselecteerd!
Ik ga voor de amazones en ruiters met het echte talent, en niet degene met de connecties en geld!
Barmat schreef:Ik weet het niet hoor.... Ben ik nu de enige persoon die zich verschrikkelijk ergert aan het hele "talenten" plan van die Rabobank???? Allemaal stuk voor stuk ruiters en amazones die er zonder hulp van 1 of andere bank er toch wel komen... Zoontjes en dochtertjes van.... die toch al barsten van het geld... er jaar op jaar t'och ook weer inzitten... Volgens mij is er weinig veranderd met vorig jaar of niet?
Nogmaals mijn mening: Talentjes zoek je op de plaatselijke maneges, rijverenigingen of bij de boer op de hoek. Laten ze dioe nu eens sponsoren in plaats van de duvel op ene hoop te laten schij*** (you get the point)
En van vooral zo iemand als Dominique Fillion - ooit eens een interview in BIT van gelezen - wat een arrogant en verwend wicht is dat zeg! Op de vraag of het talentenplan niet beter het geld kon besteden aan onbekend talent (zoals IK het dus graag zou zien) antwoorden deze griet dat ze dat niet nodig vond, dat het beter besteed kon worden aan mensen zoals zij.... getverdemme, de arrogantie! Ook wilde ze niet lesgeven, ze reed liever de hele dag... *zucht*
Nee, dat hele talentenplan mag van mij de prullenbak in!!!
en nee, ben niet jaloers (want die opmerkingen komen er vast)