Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Casca schreef:Dat zou je het ook anders kunnen stellen: de paarden vinden brokjes ook lekker, dus dat is ook slecht..
Sjoert schreef:Casca schreef:Dat zou je het ook anders kunnen stellen: de paarden vinden brokjes ook lekker, dus dat is ook slecht..
Huh?
Eleonoor schreef:Dit is leuk, maar zegt dus niets over hoe goed of slecht kuilgras is. Dat was info wat ik liever had willen weten.
Fleurtje100 schreef:Die onderzoeken tegenwoordig... Ik was er ook al achter dat mijn paard kuilgras het lekkerste vond. Daar begint hij het eerste aan, en dat eet hij het snelste op. Voordrooghooi vind hij ook lekkerder dan hooi en kuilgras nog lekkerder, dus idd hoe meer vocht erin zit hoe lekkerder. Logisch ook want dat lijkt het meest op gras. Toch krijgt hij niet alleen maar van dat hele natte kuilgras, soms wel een klein beetje bij zijn voordrooghooi. Met grote porties kuilgras krijgen ze wel erg veel eiwitten binnen.
En als je niet zoveel paarden hebt krijg je die grote pakken kuilgras ook niet op. Of hebben ze tegenwoordig ook kleinere verpakkingen?