Duindigt krijgt Country-Club

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Duindigt krijgt Country-Club

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 17:22

http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=756
dehoefslag.nl

Al jaren wordt gespeculeerd over de toekomst van Duindigt. Er werden veel plannen gemaakt, maar de meesten haalden het niet bij de gemeente Wassenaar, dat weinig zag in het openbreken van het bestemmingsplan. Met de oprichting van de Stichting Beheer Renbaan Duindigt en een politieke verschuiving binnen de Wassenaarse gemeentepolitiek, braken voor beide partijen nieuwe kansen en mogelijkheden aan. Wassenaar sprak zich bij monde van burgemeester Luigi van Leeuwen uit voor het behoud van de baan en onderschreef de stelling dat dit niet mogelijk een sluitende exploitatie te hebben met alleen maar veertig koersdagen in het jaar. Het laatste jaar is zinvol gediscussieerd over Duindigt, een discussie die zich uitbreidde met een nieuwe gebiedsvisie voor het hele gebied rond de Waalsdorperweg. Inmiddels heeft zowel de Gemeente als de Stichting Beheer Duindigt ingestemd met een door OVG ontwikkelt plan voor de ontwikkeling van onder meer een exclusieve country club. De overeenkomst is een eerste stap op weg naar een veilige toekomst voor Renbaan Duindigt.

mirjamalvaro

Re: Duindigt krijgt Country-Club

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:35

Daar las ik al over in het schoolkrantje Haha!
Onze school schijnt mee gedaan te hebben aan het onderzoek Nagelbijten / Gniffelen

Ik las dat er ook informatieborden zullen worden geplaats en camera's. Lachen

Omarlover85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:59

Men paardje komt van het nichtje van Duindigt dan ben ik er is geweest. Vraag me af waarom ze der een country club van willen maken. Ben van belgië dus niet op de hoogte van alles wat er bij jullie gebeurd Lachen

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:01

Van wat ik begrepen heb verdienen ze te weinig met alleen de coursen en gaan ze die coutyclub erbij bouwen om meer geld te verdienen Tong uitsteken

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 14:20

Oké, goed om te horen toch wel! Ik sta op een stal ong. 100 meter van Duindigt af. Het is gewoon paardengebied en dat moet het ook blijven vind ik.