Een dertienjarige amazone uit Sonnega is donderdagavond gewond geraakt toen het paard waarop zij zat een hartaanval kreeg. Het dier viel dood neer in een sloot naast het weiland aan de Sonnegaweg en nam de ruiter in de val mee. Het meisje kwam klem te liggen onder het dode paard.
Jeetje wat vreselijk... wat eng ook voor het meisje dat ze het paard met de auto eraf probeerden te trekken, lijkt me ook niet echt een lekker gezicht arm kind...
Zo dat moet echt schrikken geweest zijn zeg. Gelukkig dat het meisje gered kon worden al lijkt mij dat je hier toch wel een trauma aan overhoud want het is niet niks.
Verschrikkelijk zeg, alsof het niet erg genoeg is dat je paard overlijd, lig je er ook nog onder en proberen ze hem met een autp an je af te trekken arm meisje
vreselijk! wat verschrikkelijk.. wat een eng gevoel moet dat geweest zijn, je paard verliezen, en er zelf onder liggen, beterschap met haar gebroken schouder, en sterkte met het verlies
Jemig, wat erg. Ik heb 1 keer gezien dat een fries paard voor de kar dood neer viel, dat vond ik al erg, maar om er dan ook nog eens onder te liggen...