sammie, dat begrijp ik heel goed hoor. Ik heb niet alleen maar een shetje en voorheen ook wel wat meer gehad. Er gaat veel geld om en dat is goed, dat zei ik ook. Ik zeg alleen dat in principe elk paard hetzelfde waard is, en ze zelf het verschil niet weten. Ze zijn van vlees en bloed en allemaal even kwetsbaar.
Het is wat daantjuhhh zegt. Een goeie ruiter kan zelf een hoop bereiken. En het blijft ook een beetje een gok altijd.
Vorige keer even naar dat anky programma gekeken, wilde iemand een jong paard die op topniveau zou kunnen komen met een budget van 25.000 euro. Laatst een jong meisje die een kant en klaar paard wilde rond de 100.000. Ik denk dat beiden met een ander budget ook waren geslaagd. Als de eerste meer had willen besteden en de laatste minder bijv, was het ook goed gekomen.
Nogmaals ik begrijp het wel en er moet geld stromen, anders is het niet goed voor de sport. Daar krijgen we onderin ook last van dan, maar miljoenen zijn wel veel. Ondanks de dure dekkingen en het prijzengeld. Bij de slager, maakt dat niks meer uit. En dat bedoelde ik eigenlijk. van mij mogen ze besteden, was ook een beetje sarcastisch eigenlijk. Kan je misschien beter niet doen op bokt?