Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raja schreef:jaja, die heb ik gezien...
De regiokampioenschappen waren bij ons op stal...
Echt een superkicke pony!!
Ze had zich ook selecteerd met Hertenhof's sunlight, maar helaas was deze pony geblesseerd! Dat is ook echt een super pony, die heb ik vorig jaar gezien.
met milkshake had ze zich niet ingeschrven bij ons.. Heeft ze die ook nog??
ineke18 schreef:Waar is Milkshake dan naar verkocht? In Nederland of naar het buitenland?
Citaat:Volgens mij naar Amerika. Dat heb ik gehoord hoor, weet natuurlijk niet 100% zeker of het waar is, ben er zelf niet bij geweest
ineke18 schreef:Citaat:Volgens mij naar Amerika. Dat heb ik gehoord hoor, weet natuurlijk niet 100% zeker of het waar is, ben er zelf niet bij geweest
ja dat begrijp ikwel jammer dan dat die niet voor nederland behouden is gebleven.
cle0o_o0 schreef:Raja schreef:jaja, die heb ik gezien...
De regiokampioenschappen waren bij ons op stal...
Echt een superkicke pony!!
Ze had zich ook selecteerd met Hertenhof's sunlight, maar helaas was deze pony geblesseerd! Dat is ook echt een super pony, die heb ik vorig jaar gezien.
met milkshake had ze zich niet ingeschrven bij ons.. Heeft ze die ook nog??
Z2 pony's hoefde niet te selecteren (ik moest eigenlijk ook rijden maar heb afgezegd wegens verkoop pony) Milkshake heeft ze niet meer, die is verkocht. Ze heeft (voglens mij) een 6 jarige palomino, sunlight, en pantau B.
cle0o_o0 schreef:Raja schreef:
Z2 pony's hoefde niet te selecteren (ik moest eigenlijk ook rijden maar heb afgezegd wegens verkoop pony) Milkshake heeft ze niet meer, die is verkocht. Ze heeft (voglens mij) een 6 jarige palomino, sunlight, en pantau B.
Hihi![]()
Sorry, vergeten....
Sunlight is een vos btw
Maar wel 2 super gave pony's die mevrouw onder haar kont heeft!!!
TeeGee schreef:het is haar gegund!