Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Was wel grappig; de hele club in rep en roer.
een paardenliefhebber
haha mogen we idd gezellig bij balkenende onze paarden komen stallen
arno8 schreef:Een paardenliefhebber als minister van landbouw! Mooi! Nog even en iedereen mag een schuilstalletje op zijn weiland zetten
peelemeisje schreef:zolang ze maar niet te veel naar de partij voor de dieren gaat luisteren, of naar de andere partijen die het boeren moeilijk gaan maken!
tscheelt nog dat ze boerendochter is, dus hopelijk gaat ze 't niet al te moeilijk voor alle boeren in nederland maken!
nina62 schreef:Ik hoop dat ze het net zo goed gaat doen als Veerman. Heb die man een paar keer meegemaakt bij bijeenkomsten en ik vond hem steengoed.
Michel123 schreef:Ben ik niet met je eens; ze kwam bij ons jureren; op een clubkampioenschap nota bene!Moeten we hier vrolijk van worden ? KNHS bestuursleden hebben over het algemeen weinig contact met de dagelijkse werkelijkheid, en of het nou een voordeel is dat iemand boerendochter is ........
We wachten wel af, we kunnen er toch niks aan veranderen.
Citaat:Mag ik alsjeblieft hopen dat Gerda Verburg in niets maar dan ook in helemaal NIETS op Veerman gaat lijken qua beleid.
Ben zo vreselijk blij dat die opgehoepeld is. Die man was een ramp voor natuur, milieu en boeren.
Had slechts een warm hart voor de bio-industrie en stond finaal buiten de werkelijkheid.

arie53 schreef:Veerman is van het CDA. Verburg ook. Veel zal er dus niet veranderen.