Nurejev naar Laurens Sliepenbeek

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Egni

Nurejev naar Laurens Sliepenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 17:36

Laurens Sliepenbeek heeft samen met S&A stables de KWPN hengst Nourejev gekocht. Laurens was eerder al zeer succesvol met zijn pony Hoby waarmee hij lid was van het Nederlands ponyteam en vele successen boekte. Nu is de overstap naar de paarden gekomen

(bron www.edwardgal.nl)

Nistria

Re: Nurejev naar Laurens Sliepenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 20:19

ja ik las het!
"Woow" was het eerste dat in me op kwam!
succes samen!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 10:44

zo dat is een mooie aankoop voor laurens sliepenbeek.
wij hebben die jongen zien rijden in woudenberg afgelopen zomer op de kringkampioenschappen outdoor. Vond het er wel heel gaaf uit zien zo'n "jochie" met een lange rij-jas en een hoedje op. Hij reed toen volgens mij met Hoby. en uiteraard won die, logisch natuurlijk.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 10:48

patjelisa schreef:
zo dat is een mooie aankoop voor laurens sliepenbeek.
wij hebben die jongen zien rijden in woudenberg afgelopen zomer op de kringkampioenschappen outdoor. Vond het er wel heel gaaf uit zien zo'n "jochie" met een lange rij-jas en een hoedje op. Hij reed toen volgens mij met Hoby. en uiteraard won die, logisch natuurlijk.

Dan reed hij niet met een lange rij-jas hoor. Dan reed hij gewoon met een cap en een normaal rij-jasje!

Ontopic: hij rijdt/reed ookal die paarden van Cora?! (Oh Jazz en Ode )bij de junioren en in het zz-licht, dus kansen voor hem genoeg. Het zal een combinatie worden waar we nog veel van gaan horen!!

Egni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 13:00

missmiekie schreef:

Ontopic: hij rijdt/reed ookal die paarden van Cora?! (Oh Jazz en Ode )bij de junioren en in het zz-licht, dus kansen voor hem genoeg. Het zal een combinatie worden waar we nog veel van gaan horen!!

Dat klopt ja, hij rijd ode en ohjazz nog steeds. Maar van Nurejev zal hij wel nog wat meer kunnen leren denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 17:20