Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
benangelique schreef:ik wist niet dat hij ook aan paardrijden deed? lijkt me toch een vrij risicovolle sport voor een pianovirtuoos...
horseyfries schreef:Ik heb hem al gehoord en het is een heel aparte, vernieuwende, gave kür geworden waarbij de muziek voor de wissels, pirouettes en piaffe hoogtepunten zijn vind ik.
IKbenEllen schreef:benangelique schreef:ik wist niet dat hij ook aan paardrijden deed? lijkt me toch een vrij risicovolle sport voor een pianovirtuoos...
Hij kwam een paar jaar geleden wel eens bij ons op de manege rijden. Kwam ie in zijn Ferrari het terrein op. En hij moest WITTE (Michael Jackson) handschoentjes aan met het rijden, denk dat dat zijn handen beschermde als ie zou vallen >;)
horseyfries schreef:Ik heb hem al gehoord en het is een heel aparte, vernieuwende, gave kür geworden waarbij de muziek voor de wissels, pirouettes en piaffe hoogtepunten zijn vind ik.
benangelique schreef:gaat me niet eens zo zeer om zijn handen, maar wat als hij ten val komt en een arm breekt?
witte handschoentjes... ach ja. zijn meer mensen die dat leuk vinden.
daffene schreef:horseyfries schreef:Ik heb hem al gehoord en het is een heel aparte, vernieuwende, gave kür geworden waarbij de muziek voor de wissels, pirouettes en piaffe hoogtepunten zijn vind ik.
Ik heb op internet niks kunnen vinden. Waar heb je 'm gehoord?
horseyfries schreef:Nog vijf dagen Suzanne??? Jeetje, sterkte hé!