Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jansje schreef:
De tuchtraad van het KWPN heeft Arend Zoer eerder dit jaar voor twee jaar geschorst, omdat hij zich tegenover juryleden zou hebben misdragen bij een hengstenkeuring. Dat laatste kan hij billijken. „Maar wat ik niet begrijp is dat de fokker, de heer Boonstra uit Oudehaske, en het paard hiervoor worden gestraft. Ik dacht dat het KWPN een vereniging is van fokkers, en niet van eigenaren.”
Er is nog iets wat Zoer dwarszit. „Ondanks mijn schorsing heeft het KWPN Okidoki wel gebruikt voor publicitaire doeleinden. Tijdens ‘Aken’ is het paard zelfs gehuldigd als KWPN-ambassadeur van de dag. Ik verzoek het KWPN daarom de paarden van Stal Zoer voortaan niet meer voor welke publicitaire doeleinden dan ook te gebruiken.”
friendly schreef:Dubbel.. Geschorst=geschorst, had ie maar ervoor moeten zorgen dat ie niet geschorst werd..
Ellebel schreef:Ach ja en zoer zelf is nou niet bepaald euhm... onomstreden dus veel vriendjes zal hij wel niet gemaakt hebben bij het kwpn. zou niet uit moeten maken maar ik denk dat het zeker niet in Oki's voordeel werkt
Mireille1970 schreef:Ellebel schreef:Ach ja en zoer zelf is nou niet bepaald euhm... onomstreden dus veel vriendjes zal hij wel niet gemaakt hebben bij het kwpn. zou niet uit moeten maken maar ik denk dat het zeker niet in Oki's voordeel werkt
Precies... en dat is nog zacht uitgedrukt...