02/12/2006 Gal met Sister de Jeu beste in lichte tour

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 20:35

Edward Gal heeft gisteren in tijdens de Moorland dressuurdag van Hippisch Hengelo de ZZGP wedstrijd kür op muziek Intermediaire I gewonnen. Met Sister de Jeu (v. Gribaldi) won hij 's middags ook a de Prix St.Georges.

'Voor nationale dressuurruiters en -amazones is er bijna nergens een mogelijkheid om in zo'n fantastische entourage te rijden als hier in het Expo Center. Ik hoor van iedereen alleen maar positieve en enthousiaste geluiden en ik hoop dat dit een jaarlijks terugkomend evenement gaat worden.' Zo reageerde Edward Gal op de eerste editie van de Moorland Dressuurdag.

In de finale ging de overwinning met overtuiging naar Gal (72,83%), want op de tweede plaats eindigde Christa Laarakkers met Pays Bay NL (v. Cabochon) met een percentage van 69,33. Derde werd zz-zwaar winnares Emmelie Scholtens met Riondine (v. Welt Hit). In totaal kwamen de 12 beste lichte tour combinaties aan start in de slotrubriek van de Moorland Dressuurdag.

Bron: www.hippischhengelo.nl
www.horses.nl

Ketaki

Re: 02/12/2006 Gal met Sister de Jeu beste in lichte tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 20:44

knap gereden edje.
doe het je niet zo na Knipoog

ga zo door he OK dan!

lienet

Re: 02/12/2006 Gal met Sister de Jeu beste in lichte tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:52

ik wil dat paard zo graag nog eens zien, wat een fantstsich dier, ik zag haar een keer toen ze net onder het zadel was bij Edward Gal, zeer onervaren in de ring ook , het leek me toen al een toptalentje....em wat een uitstraling!

super voor Edward....komt hij ook met haar naar Jumping Amsterdam?????????