Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

janderegelaa schreef:Heel snel afscheid nemen ha ha. Een paard is maar een paar honderd euro waard en de rest is wat de gek ervoor geeft.
Suzanne F. schreef:janderegelaa schreef:Heel snel afscheid nemen ha ha. Een paard is maar een paar honderd euro waard en de rest is wat de gek ervoor geeft.
Idd, morgen struikelt ie en is hij ongeschikt voor de sport, of krijgt hij koliek ofzo.

Suzanne F. schreef:janderegelaa schreef:Heel snel afscheid nemen ha ha. Een paard is maar een paar honderd euro waard en de rest is wat de gek ervoor geeft.
Idd, morgen struikelt ie en is hij ongeschikt voor de sport, of krijgt hij koliek ofzo.

Daarvoor doe je je paard toch niet weg
haha
..heel mooi maar ik heb verleden jaar al gemeld dat dit voor mij het beste springpaard is wat er momenteel rondloopt in de topsport ...het is zo'n ruige knol die in mijn ogen alles heeft wat het een toppaard maakt ..maar t'is veel geld en ik denk dat ze uiteindelijk toch zullen zwichten ...spijtig dat zo'n investeerders hier niet te vinden zijn
..zal wel weer voor Amerikanenen zijn ben benieuwd wie

deedee19 schreef:Weet je hoeveel paarden je voor dat bedrag kunt kopen! Daar hoefde ik toch echt niet over te twijfelen hoor. Moet ik hem komen brengen?
Gewoon laten halen dus, zodra hij van het erf is ben je geen eigenaar meer.