Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pascha7 schreef:de eigenaar ook niet schuldig dan
whissie schreef:ik blijf het apart vinden dat niemand schuldig is.... ik vind dat die eigenaar beter had moeten weten, (ondanks dat ze verplaatst zijn naar hogere heuvel, blijkbaar niet goed afgezet oid zodat ze alsnog naar lager gebied konden komen) Er staat niet voor niets een richtdatum van 15 oktober, omdat het met storm na deze datum de kans zeer groot is dat er wat onderloopt.... en zo'n datum houden ze altijd ruim aan.
maarja, dat zijn mijn gedachten.....
LuvdaTossa schreef:Zo zie je maar weer...... niet te snel concluderen in vervolg.
LuvdaTossa schreef:De eigenaar is al genoeg veroordeeld op dit forum, lijkt mij.
Zo zie je maar weer...... niet te snel concluderen in vervolg.
Arabesk schreef:Inderdaad.
sarabande schreef:Arabesk schreef:Inderdaad.
Ben jij daar in pakweg februari wel eens gaan kijken??? Ik denk het niet.
Anderen die hier getuigden wel en dat zijn verhalen waar je als paardenliefhebben niet vrolijk van wordt en dan druk im me zeer mild uit.
Karl66 schreef:Er wordt nu onderzoek gedaan en dan lijkt het mij verstandig om deze boer niet al vantevoren te veroordelen.
sarabande schreef:Karl66 schreef:Er wordt nu onderzoek gedaan en dan lijkt het mij verstandig om deze boer niet al vantevoren te veroordelen.
Van te voren, veel te laat dus dat is zo jammer
Hoe alert is onze aid als de Belgen een vracht paarden van de markt in hedel in beslag nemen.
En die stonden nog op een openbare, lees voor aid toegankelijke plaats.