Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Firegurl schreef:Hoe duur zou zo,n paard nou kosten bij hem,weet je dat ?
inkepink schreef:Firegurl schreef:Hoe duur zou zo,n paard nou kosten bij hem,weet je dat ?
Dat is eigenlijk dom om te vragen, die boer is allang blij dat hij meer dan de kiloprijs voor zn paarden gaat krijgen. Ik weet dat ik nu heel bokt over me heen ga krijgen maar goed.
Die man zit nu waarschijnlijk schaterlachend in zn luie stoel aangezien hij door het "marum'verhaal veel meer aan zijn paarden gaat verdienen dan dat hij anders had gedaan! oftwel hij wordt er beter van, kan nog meer fokmateriaal aanschaffen zodat hij volgend jaar nog meer paarden heeft en nog meer problemen kan opleveren. Denk hier maar eens over na
inkepink schreef:Firegurl schreef:Hoe duur zou zo,n paard nou kosten bij hem,weet je dat ?
Dat is eigenlijk dom om te vragen, die boer is allang blij dat hij meer dan de kiloprijs voor zn paarden gaat krijgen. Ik weet dat ik nu heel bokt over me heen ga krijgen maar goed.
Die man zit nu waarschijnlijk schaterlachend in zn luie stoel aangezien hij door het "marum'verhaal veel meer aan zijn paarden gaat verdienen dan dat hij anders had gedaan! oftwel hij wordt er beter van, kan nog meer fokmateriaal aanschaffen zodat hij volgend jaar nog meer paarden heeft en nog meer problemen kan opleveren. Denk hier maar eens over na
inkepink schreef:
jesterlover schreef:Waarom loopt er nu dan alsnog een inzamelingsactie..??
Weet iemand dat mischien??
vandemariene schreef:Ik weet er nier meer van dan er in de media verteld en geschreven wordt maar ik weet wel zeker dat de eigenaar dit hele gebeuren niet heb gewild!
En dan nog iets ik heb er op zich niet veel op tegen als een deel geslacht zou worden... Dit is volgens de media de man z'n inkomen... Dieren fokken voor handel en slacht. Net als alle andere boeren in nederland die dieren fokken. Of denken sommige mensen (dus geen vegataries en veganisten) onder de lezers dat de karbonade en kipkluifje en frikandel uit de fabriek komen...
Paraat schreef:
Grappig, vlees en al helemaal frikandel komt toch echt uit de fabriek, maar dat is weer een andere discussie.
slimmerik schreef:jesterlover schreef:Waarom loopt er nu dan alsnog een inzamelingsactie..??
Weet iemand dat mischien??
Om de verkiezingscampagne te betalen!!