Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Needje

Berichten: 19210
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:52

Ik wacht t ook wel af. Ik was altijd erg tevreden met Interpolis. En ik hoop dat ik ook tevreden blijf nu ze overgenomen worden. En anders maak ik gewoon alsnog een overstap.

chas

Berichten: 1012
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Bijna in zee .......Oostvoorne

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:06

Needje schreef:
Ik wacht t ook wel af. Ik was altijd erg tevreden met Interpolis. En ik hoop dat ik ook tevreden blijf nu ze overgenomen worden. En anders maak ik gewoon alsnog een overstap.



Juist

Lies_Beaut

Berichten: 159
Geregistreerd: 29-09-05
Woonplaats: achter mn computer

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:57

Ik heb me net verzekerd bij Interpolis, donderdag word mn pony gekeurd, de vrouw die me belde om die afspraak maakte vertelde mij dit al. Zij verzekerde mij dat de voorwaarden etc. hetzelfde zouden blijven...dus ben benieuwd!

Moonny

Berichten: 387
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:05

Ik heb een tijdje geleden een andere verzekeringsmaatschappij laten komen, omdat ik mijn verzekering bij Interpolis wil gaan opzeggen . Deze man vertelde me toen dat Interpolis ermee ging stoppen (is denk ik een maandje geleden nu).
Toevallig rolde afgelopen zaterdag dan een brief van Interpolis in de bus, maar ik wilde zoiezo al over gaan naar een andere verzekring. Interpolis glashelder!!!!?? Melkglas zeker...

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:22

Ik heb idd ook zaterdag een brief gekregen. Ik heb er erg mijn twijfels bij dat ze opeens hebben besloten een andere weg in te gaan. Helemaal omdat de premie vorig jaar ook al is verhoogd... Het is idd niet erg netjes van ze en op deze manier winnen ze niet bepaald vertrouwen bij de klant (bij mij niet tenminste!)

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:28

Wij hebben de brief ook ontvangen. Maar even aankijken of het inderdaad ongeveer hetzelfde blijft. Anders toch maar een andere maatschappij.

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:43

fijn dat wij (de klanten) als eerste dit bericht ontvangen!! wij zijn ook aangesloten bij interpolis en hebben gisteren de brief binnengekregen terwijl dit schijnbaar al dagen bekend is! Tot zover dat; 'Interpolis, glashelder!'

Missbambie

Berichten: 1033
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Wieringerwaard

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:51

Ik heb die brief eergisteren gekregen en ben hier ook helemaal niet blij mee,mijn paard is 18 jaar dus overstappen lukt niet meer naar een andere verzekering. en die het over gaat nemen heb ik geen goed gevoel over, dus denk dat ik haar helemaal maar uit de verzekering gooit en een eigen potje ga maken voor haar, me andere paardje is verzekerd bij 1e friesse onderlinge gelukkig niet bij interpolis

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 15:47

een eigen potje maken klinkt wel leuk Knipoog
maar ik betaal 350 euro per jaar,als de mijne weer eens wat krijgt weet ik wel zeker dat ik meer kwijt ben dat dat bedrag!

ik heb het er elk jaar uitgehaalt Clown helaas!
ik zit er nu 6 jaar bij,en ik ben altijd erg tevreden geweest,netjes de rek betaald[soms met tegensputteren] paarden opgehaalt ,netjes gebeld daarna en 2 dagen later uitgekeerd Ja
nee, ik heb geen klagen!

ik blijf gewoon verz Sigaar

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:44

Mijn pony is ook verzekerd bij interpolis maar heb nog geen brief ontvangen.. wacht rustig even af.
Daarnaast ben ik niet zo heel tevreden meer over interpolis dus overstappen vind ik eerlijk gezegt geen enkel probleem Nagelbijten / Gniffelen

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:59

Krackertje, al meer info?

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 00:21

griebels schreef:
Krackertje, al meer info?


Neen ik had vandaag teveel werk met waterschade etc, etc.

Ik zal me er woensdag aan zetten en proberen om er woensdagavond of donderdagavond op terug te komen.

Ik heb het ook druk met mijn paarden en dat gaat natuurlijk altijd voor.

Mimoso
Berichten: 293
Geregistreerd: 09-08-05
Woonplaats: Wekerom

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:26

Ik heb Interpolis gebeld met de vraag of ik dan mijn verzekering ook kan aanpassen, nu het naar een andere maatschappij gaat, maar dat kon niet. Opzeggen kan je wel, vanwege de omzetting.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:49

Oké, nou heb ik net een brief binnengekregen met mijn polisgegevens. Nog een overzicht van wat er al is zodat interpolis mij ook vanf 1 januari weer van dienst kan zijn... How weird! Eerst krijg ik een brief met dat het wordt omgezet op 1 december, vervolgens 1 van interpolis zodat ze mij vanaf 1 januari ook weer van dienst kunnen zijn... En het meest vreemde is nog wel dat ik nu op een half jaar zit; normaal kreeg ik dit soort brieven altijd in de maand van het afsluiten van de verzekering...

Mimoso
Berichten: 293
Geregistreerd: 09-08-05
Woonplaats: Wekerom

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:51

Dat is gek, ik ben benieuwd wat er deze week nog de bus in komt rollen.... Ik heb net EFO gebeld, ga eens informeren hoe het daar zit. Ik heb al 1 merrie daar verzekerd, maar nooit gebruik van gemaakt. Heeft iemand ervaring met deze verzekeringsmaatschappij? Zijn ze moeilijk?

poekie

Berichten: 505
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: zwijndrecht

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 21:43

Rytir schreef:
Oké, nou heb ik net een brief binnengekregen met mijn polisgegevens. Nog een overzicht van wat er al is zodat interpolis mij ook vanf 1 januari weer van dienst kan zijn... How weird! Eerst krijg ik een brief met dat het wordt omgezet op 1 december, vervolgens 1 van interpolis zodat ze mij vanaf 1 januari ook weer van dienst kunnen zijn... En het meest vreemde is nog wel dat ik nu op een half jaar zit; normaal kreeg ik dit soort brieven altijd in de maand van het afsluiten van de verzekering...


zo is het bij mij ook gegaan maar goed ik hoop dat de service hetzelfde blijft nu we zijn overgestapt

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 22:09

Ik heb nog steeds niets ontvangen, best vreemd hoor!
Heb net een paar pony''s afgemeld en eentje aangemeld...nog niets van gehoord.

Ibbel

Berichten: 49229
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 20:19

Ik heb afgelopen week een brief gestuurd en de hele verzekering van al mijn paarden opgezegd per 1 dec. (de overname door Equine Risk). Geen probleem, royementsverklaring lag vandaag in de bus. Je kunt je beroepen op het wettelijk recht je verzekering op te zeggen, in dit soort situaties. Alleen dat vertellen ze er niet bij, natuurlijk.

Dus wie liever zelf kiest: dat kan, je kunt zó onder Interpolis/Equine Risk uit.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 20:22

Ja dat klopt, maar ik krijg mijn merrie niet meer in een andere verzekering.. Ik ben dus eigenlijk verplicht om haar daar verzekerd te laten, of helemaal uit de verzekering...

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 00:52

Bij welke verandering dan ook, al is het een premieverhoging of een simpele poliswijziging dan al kan iemand onder een verzekering uit, dit geldt voor welke verzekering dan ook en zal ook altijd benoemd moeten worden, zie zelfs assurantie B.

Ach gut

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 00:55

Ibbel schreef:
Ik heb afgelopen week een brief gestuurd en de hele verzekering van al mijn paarden opgezegd per 1 dec. (de overname door Equine Risk). Geen probleem, royementsverklaring lag vandaag in de bus. Je kunt je beroepen op het wettelijk recht je verzekering op te zeggen, in dit soort situaties. Alleen dat vertellen ze er niet bij, natuurlijk.

Dus wie liever zelf kiest: dat kan, je kunt zó onder Interpolis/Equine Risk uit.


Klopt je kunt in dit soort situaties dus onder alle soort verzekeringen uit!!!!!!!!!!!
Wel netjes dus dat het zo snel geregeld is en dat je dus zo snel de stukken al binnen hebt!!!!!!!!!!

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 08:42

Dat stond bij mij ook duidelijk in de brief hoor dat ik natuurlijk ook gewoon kon overstappen naar een andere verzekering.

kleppie

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-08-06

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 14:17

Wat bij mij nog in de brief stond was dat de tussenpersoon van de Rabobank gewoon als tussenpersoon blijft. Dit wijzigt dus niet miv volgend jaar. Is dit nou niet raar?????
Hebben jullie dit ook????

dopper
Berichten: 19
Geregistreerd: 20-10-06

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:31

Ik heb nog eens geïnformeerd. Als je al een tussenpersoon hebt (zoals de rabobank) dan heb je helemaal niks te maken met dat equirisk. Als je geen tussenpersoon had op je verzekering krijgt je wel dat equiriskkantoor ertussen. Om het maar even gemakkelijk te maken, maar niet heus. Maar jij hebt gewoon de beste situatie, voor jou veranderd er echt niks. Ik wil binnenkort nog een veulen verzekeren maar dat doe ik liever niet via een onbekend kantoor. Ik heb nog een verzekering bij de bank lopen en dan de paarden ook maar.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:38

Ik heb de brieven ook binnen, ze zeggen dat er helemaal niets veranderd...ben erg benieuwd.
Die ik het laatst verzekerd heb, zijn wel al duurder geweest.
collectief was 1,75 % en nu 2,25 % Dus er is al iets veranderd!