Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 08:53

Zo meteen even een klacht ingedient, heb nog meer verzekeringen lopen daar, denk dat ik die ook maar eens over laat schtrijven.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 10:49

interpolis is juist altijd heel soepel met het uitkeren.
Ik heb er een collectieve verzekering, het gaat dan bij mij wel niet om hoge bedragen, maar vind het wel fijn dat ze allemaal betaalbaar beperkt verzekerd zijn.
En Two Spot is uitgebreider, zo'n hengstenverzekering.

mynique
Berichten: 2388
Geregistreerd: 06-02-06
Woonplaats: Velserbroek

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 11:32

zo het werd tijd zeg, kreeg net de brief binnen van interpolis met het bericht.... Boos!
We hebben nu een andere tussenpersoon gekregen (Equine Risk) maar HippoZorg zal de nieuwe risicodrager zijn. Ze beloven ons in die brief dat de premie hetzelfde blijft evenals de voorwaarden! Dat is toch het allerbelangrijkste.
Nu maar hopen dat hippo zorg dezelfde service enzo bied.
De tijd zal het leren.

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 11:47

Ach Interpolis en Hippo zijn niet zo heel verschillend. Ik heb bij beide maatschappijen verzekering (gehad) en nooit problemen gehad met uitkeren (bij beide maatschappijen is er ook sprake geweest van overname van een paard). Voor Lucky heb ik weer gekozen voor interpolis omdat onze trailer daar nog steeds in de verzekering zat, een ander paard dat we kort gehad hebben had ik weer bij Hippo omdat Velvet toen nog bij Interpolis zat.

Hippo is ietsje duurder, maar die betalen daarentegen wel bijv. 2x per jaar speciaal beslag en Interpolis vergoed dat nooit. Interpolis betaalt echter 5% meer uit op ziektekosten, maar echt veel ontlopen ze elkaar niet.

Ik heb de brief ook net gehad. Alles wordt voortaan vergoed door Hippozorg, Equine Risks is een tussenpersoon. Je kan voortaan ook rechtstreeks je schade melden bij Hippozorg.

PuurNaturel

Berichten: 1
Geregistreerd: 28-10-06

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 13:06

Ik snap dat jullie bezorgt zijn, maar er gaat echt niks veranderen, Henry Vorster is al jaren hoofd paardenverzekering bij interpolis dus we blijven gewoon met de zelfde persoon zaken doen.
Ook ken ik Henry Vorsters persoonlijk en ik kan je vertellen een eerlijker persoon kun je niet vinden, dus dat zit wel goed!

Trouwens ik heb vandaag mijn brief van Interpolis binnen gekregen en die is heel verhelderend.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 13:20

Waar dan niks over wordt gezegd is onze trailer en zadelverzekering die op dezelfde polis thuis horen Slapen

Daar ga ik dus meteen even achteraan bellen. Vreemd dat ze daar niks over zeggen..............

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 13:59

mynique schreef:
zo het werd tijd zeg, kreeg net de brief binnen van interpolis met het bericht.... Boos!
We hebben nu een andere tussenpersoon gekregen (Equine Risk) maar HippoZorg zal de nieuwe risicodrager zijn. Ze beloven ons in die brief dat de premie hetzelfde blijft evenals de voorwaarden! Dat is toch het allerbelangrijkste.
Nu maar hopen dat hippo zorg dezelfde service enzo bied.
De tijd zal het leren.


En dat ze dezelfde klantgerichte service verlenen mbt uitkeringen en afkeuringen Verward

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 15:48

Heb nog geen brief gehad van ze. Ik ben benieuwd wannneer ik hem krijg.

mynique
Berichten: 2388
Geregistreerd: 06-02-06
Woonplaats: Velserbroek

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:29

griebels schreef:
mynique schreef:
zo het werd tijd zeg, kreeg net de brief binnen van interpolis met het bericht.... Boos!
We hebben nu een andere tussenpersoon gekregen (Equine Risk) maar HippoZorg zal de nieuwe risicodrager zijn. Ze beloven ons in die brief dat de premie hetzelfde blijft evenals de voorwaarden! Dat is toch het allerbelangrijkste.
Nu maar hopen dat hippo zorg dezelfde service enzo bied.
De tijd zal het leren.


En dat ze dezelfde klantgerichte service verlenen mbt uitkeringen en afkeuringen Verward

ja dat is ook zo.....

Alytje
Berichten: 3264
Geregistreerd: 19-06-04

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:01

Ik heb vandaag de brief gekregen. Ik maak me er niet druk meer om zolang ze daadwerkelijk de premies en voorwaarden hetzelfde houden. Ik zie wel hoe het nu verder gaat Lachen

ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:29

Ik heb de brief ook vandaag gekregen....

Tessie1981

Berichten: 314
Geregistreerd: 12-04-05

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 23:18

Ik lees dit topic nu pas en ik weet van niets en heb ook nog geen brief gehad!

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 23:57

ik heb de brief ook gehad vandaag Haha!

en ik vind het prima ,alles blijft hetzelfde en ik ben zeer tevreden over de gang van zaken
er is altijd uitgekeerd ,soms eerst met wat strubbelingen maar ze betaalden wel Clown

en als dat zo blijft ,blijf ik gewoon hier verzekerd! Ja

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 01:46

PuurNaturel schreef:
Ik snap dat jullie bezorgt zijn, maar er gaat echt niks veranderen, Henry Vorster is al jaren hoofd paardenverzekering bij interpolis dus we blijven gewoon met de zelfde persoon zaken doen.
Ook ken ik Henry Vorsters persoonlijk en ik kan je vertellen een eerlijker persoon kun je niet vinden, dus dat zit wel goed!

Trouwens ik heb vandaag mijn brief van Interpolis binnen gekregen en die is heel verhelderend.


Ik dacht dat Henry Vosters gewoon leidinggevende was van het team paardenverzekeringen en wat ik heb begrepen is dat er per 01-01-07 een nieuwe paardenverzekeringsmaatschappij erbij zou komen en dat dat Equine Risk is.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 07:16

Hier ook brief ontvangen maar blijf een naar gevoel hebben, aangezien Hipoos ook voorheen Amev was en daar hoort ik toch geen erg positieve verhalen over.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 08:25

Hmm...wij hebben nog geen brief...dus ben erg benieuwd!

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:17

Ik kreeg zelfs 2 brieven Clown , maar we hebben ook 3 verzekeringen lopen op 2 verschillende polissen.

chas

Berichten: 1012
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Bijna in zee .......Oostvoorne

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:18

heb ook gisteren de brief gekregen ..Had net de verzekering naar basis gedaan ......
Ik zit nu te bedenken "is het wel nodig een verzekering ?"

dopper
Berichten: 19
Geregistreerd: 20-10-06

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:03

Ik dacht dat Henry Vosters gewoon leidinggevende was van het team paardenverzekeringen en wat ik heb begrepen is dat er per 01-01-07 een nieuwe paardenverzekeringsmaatschappij erbij zou komen en dat dat Equine Risk is.[/quote]


equine risk is een administratiekantoor zeker geen verzekeringsmaatschappij! zo'n tussenpersoon krijgt gewoon een vergoeding voor de verzekeringen die via hun lopen. Amev betaald de schades etc. Dus als dat nieuwe bedrijf failliet gaat krijgen de verzekerden gewoon hun geld iig. en over de persoon henry vorsters zullen de meningen in het land wel verschillend zijn. ook aan de reacties hier te lezen!

melaniepk

Berichten: 2234
Geregistreerd: 02-04-06

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:15

hallo zeg valt dit ff koud op mn dak ? ik heb destijds bewust gekozen voor interpolis... dat ze er mee stoppen prima maar vind niet dat ze zomaar een ander de polis over kunnen laten nemen.. het is toch aan mij zelf dan om te kijken welke verzekeringsmaatschappij dan voor mij geschikt is ? vind dit grf weg brutaal interpolis galshelder ? nou vind ik niet !
begin ook te denken of ik wel door wil blijven gaan met verzekeren... hoor er steeds meer slechte verhalen over... paarden die nar de slacht zouden gaan en door maatschappijen doorverkocht worden ???
niet uitkeren ??? het is nogal wat en daar betaal je dan flink wat voor ? hmm ik denk dat ik maar elke maand zelf wat op mn bankrekeingetje ga zetten ipv een verzekering waar ik zelf niet over mag beslissen..... Boos!

wijsneus
Berichten: 23
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:24

Als jullie een alternatief zoeken,...........

kijk ook eens op de site van de EFO.

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:26

dopper schreef:
Ik dacht dat Henry Vosters gewoon leidinggevende was van het team paardenverzekeringen en wat ik heb begrepen is dat er per 01-01-07 een nieuwe paardenverzekeringsmaatschappij erbij zou komen en dat dat Equine Risk is.



equine risk is een administratiekantoor zeker geen verzekeringsmaatschappij! zo'n tussenpersoon krijgt gewoon een vergoeding voor de verzekeringen die via hun lopen. Amev betaald de schades etc. Dus als dat nieuwe bedrijf failliet gaat krijgen de verzekerden gewoon hun geld iig. en over de persoon henry vorsters zullen de meningen in het land wel verschillend zijn. ook aan de reacties hier te lezen!
[/quote]

Het kan zijn dat ik de info verkeerd gelezen heb maar zal morgen op mijn werk de info er nog eens bijpakken en ja ik werk dus bij Interpolis en heb me dus afgelopen week ingelezen in dit hele verhaal en zal dus nog eens nakijken of dat ik wel de juiste conclusies heb getrokken.

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:54

Na enkele verhalen hier gelezen te hebben,word mijn verbazing alleen maar groter.
Mijn premie was ineens met 25 euro per kwartaal verhoogd.
Dit zonder ook maar zonder een enkele toelichting,dus heb per direct de verzekering stopgezet.
Ik ga wel op zoek naar een andere verzekeraar,want dit geintje vind ik echt geen stijl Lips are sealed

Needje

Berichten: 19210
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:19

melaniepk schreef:
hallo zeg valt dit ff koud op mn dak ? ik heb destijds bewust gekozen voor interpolis... dat ze er mee stoppen prima maar vind niet dat ze zomaar een ander de polis over kunnen laten nemen.. het is toch aan mij zelf dan om te kijken welke verzekeringsmaatschappij dan voor mij geschikt is ? vind dit grf weg brutaal interpolis galshelder ? nou vind ik niet !
begin ook te denken of ik wel door wil blijven gaan met verzekeren... hoor er steeds meer slechte verhalen over... paarden die nar de slacht zouden gaan en door maatschappijen doorverkocht worden ???
niet uitkeren ??? het is nogal wat en daar betaal je dan flink wat voor ? hmm ik denk dat ik maar elke maand zelf wat op mn bankrekeingetje ga zetten ipv een verzekering waar ik zelf niet over mag beslissen..... Boos!


Had je dan liever gehad dat ze er gewoon mee stopten en dat je t maar uit moest zoeken? Je kan nog steeds overstappen als je wilt. Gewoon ruim voor t eind van je jaar opzeggen.
Ik vond t heel raar dat t op internet bekend werd terwijl de klanten t nog niet wisten. Maar t is gewoon een lek geweest binnen Interpolis. Dus daar is Interpolis als maatschappij verder niet verantwoordelijk voor. Wel vind ik 1 maand vantevoren erg kortdag. Ik neem aan dat deze beslissing niet in een hele korte tijd is gemaakt.

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Re: Interpolis Paardenverzekeringen stapt over

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:45

hm aangezien ik het niet op internet had gelezen vond ik het erg netjes dat ik een brief kreeg.
zoals ik het lees gaat het gewoon rechtstreeks over onder de andere naam....
1 maand is inderdaad wel kort dag maar je kan overstappen als je dat wenst.
ik laat het voorlopig zo, kijken hoe de nieuwe polis er uit ziet !