Golfer mept hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

J0sef1entje

Golfer mept hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 12:44

bron : NU.nl

DIEPENVEEN - Even haar hondje uitlaten in de buurt van de Diepenveense golfvereniging de Hoek kwam eigenaresse Lien de Kruiff afgelopen vrijdag duur te staan. Haar bastaardhondje zou zijn geslagen door een golfer met een golfstick. Porec liep niet aangelijnd en rende al spelend de golfbaan op. Volgens de golfvereniging is het zwarte hondje toen tegen een stick aangelopen. Het hondje heeft er een hersenschudding aan overgehouden en moest met pijnstillers worden behandeld.

J0sef1entje

Re: Golfer mept hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 12:50

nu las ik dit bericht toevallig ook al in de Leeuwarder Courant van afgelopen zaterdag, maar daar was het verhaal toch iets anders:

Betreffende vrouw trof een vrouw van een hondenuitlaatdienst (met 6 honden) en terwijl ze even aan de praat was liepen de honden (allemaal) de golfbaan op. Hierop begonnen de golfers te schreeuwen "haal die honden hier weg", toen dat niet snel genoeg gebeurde, haalde één van de mannen gericht naar de honden uit en raakte dus haar hondje. Het arme dier raakte bewusteloos en bloedde uit neus, oren en bek Huilen . De golfers speelden daarna door alsof er niets gebeurd was. Boos!

Ik zou best even met een golfclub in mijn hand alleen gelaten willen worden met die man Extreme duivel

Merc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 15:34

dat soort gein kan ik echt niet uitstaan zonder te ontploffen, en al helemaal niet van golfers.
Omhooggevallen idioten... (jaja, generaliserend, lekker boeiend Haha! )

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 00:28

Het nieuws moet paard gerelateerd zijn op [ON] Lachen