ERMELO (KNHS) - Sven Harmsen volgt Dion van Groesen op als bondscoach Springen Junioren & Young Riders. Het KNHS Bestuur heeft besloten om Sven Harmsen, tot op heden bondscoach pony's springen, vanaf nu ook te benoemen als bondscoach junioren en young riders. Hij volgt daarmee Dion van Groesen op, die na twee jaar de werkzaamheden als bondscoach heeft beëindigd.
Sven is zeker een goeie bondscoach maar er hoeft ook niet gezegd te worden dat Dion niet goed genoeg is want het is man die weet wat die doet en die heeft zijn stal ook goed op orde
Nou, ik heb van beide les gehad en vond Dion toch echt met kop en schouders boven Sven uitsteken, hoor...
Maar goed, dat is heel persoonlijk uiteraard. Overigens ben ik wel nieuwsgierig wat de reden achter het vertrek van Dion is geweest. Ik vermoed zo maar eens dat hij het te druk heeft met zijn andere werkzaamheden (eigen stal, wedstrijden, NHB Deurne etc.)...
Die heeft mij nog een keer de buitenbak op de manege aangesleept Was aan het rijden, buiten stond een parcoursje, en had nog een pony in de trailer staan. Hij had de binnenbakken (bij ons in Lonneker) even aangesleept, vroeg tie of ie mij de buitenbak ook nog aan moest slepen Maar vind dat ie wel goed lesgeeft, wel erg streng, maar je leert het zo tenminste.