Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lohengrin39 schreef:Hier is de link:heel goed!!!!hier is al iets van een topic met filmpje over geopend, maar paardrijden is al niet natuurlijk, toch proberen wij het ze zo makkelijk mogelijk te maken, en dan stoppen ze er ook nog eens van die mega klompen en weet ik veel wat voor zooi nog meer onder om zo'n paard meer spectaculairder te laten lopen! belachelijk gewoon!!!!
Citaat:Are Showhorses Being Abused?
Albertine_N schreef:Filmpje wel, praktijken blijkbaar nietDit filmpje is 20 jaar oud. T ziet er desalniettemin vreselijk uit.
Lidewijke schreef:Daarvoor spuiten deze mensen gewoon gemene bijtende stofjes op de staartwortel.Net zoiets als opereren voor hogere staartdracht, en dat heeft dan al helemààl geen nut.
Ekkie schreef:Nou, dan mag je die video nog wel even opnieuw gaan bekijken...en dan mag ik hopen dat datgene wat ze daar beschrijven met enige verdoving wordt toegepast.
Ilsje87 schreef:Dat vind ik geen goed argument! Dat ze niet anders weten. Iedereen weet dat deze dieren lijden en dat lijden niet echt het teken is dat het goed gaat ..