Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
fleurke schreef:@ Caramelfreak: nou ieder zijn eigen idool hé maar je moest Meredith horen in het interview ervoorJa mijn paard is het beste, mijn paard is het beste opgeleerd... Ziekelijk gewoon! Nou ja ze heeft egt wel SUPER paard!
Laantje schreef:fleurke schreef:@ Caramelfreak: nou ieder zijn eigen idool hé maar je moest Meredith horen in het interview ervoorJa mijn paard is het beste, mijn paard is het beste opgeleerd... Ziekelijk gewoon! Nou ja ze heeft egt wel SUPER paard!
Ohja, Echt he! Ik werd er ook een beetje misselijk van!
En dan dat ze Jos geen kans gaven ook al...
Ik denk dat Cumano het fijnste paard was om te rijden, omdat hij het meest dressuurmatig gereden wordt.
Authentic is een stresskip, dus die zou voor mij het moeilijkst geweest zijn
Laantje schreef:fleurke schreef:@ Caramelfreak: nou ieder zijn eigen idool hé maar je moest Meredith horen in het interview ervoorJa mijn paard is het beste, mijn paard is het beste opgeleerd... Ziekelijk gewoon! Nou ja ze heeft egt wel SUPER paard!
Ohja, Echt he! Ik werd er ook een beetje misselijk van!
En dan dat ze Jos geen kans gaven ook al...
Ik denk dat Cumano het fijnste paard was om te rijden, omdat hij het meest dressuurmatig gereden wordt.
Authentic is een stresskip, dus die zou voor mij het moeilijkst geweest zijn
caramelfreak schreef:En ik sluit me aan bij unfaitful
caramelfreak schreef:Ik vond het echt jammer van Meredith van dat balkje!![]()
Maar ik gun het jos ook wel
nina62 schreef:caramelfreak schreef:Ik vond het echt jammer van Meredith van dat balkje!![]()
Maar ik gun het jos ook wel
Dan was ze nog niet snel genoeg geweest
PoohBear schreef:Mij viel op hoe Meredith haar nerveuze paard gewoon negeerde.
Hij was op en top opgefokt en Truus doet net of ze gek is...........