ik zeg dat het nog niet afgelopen is!! haha wel aardige kur. maar vond de schimmel die voor isabell kwam lekker. pracht beest, lekker met staartje zwiepen en oortjes lekker laten bungelen. lekker ontspannen. niet zo als salinero. die jongen die op die schimmel reed was trouwens ook niet verkeerd. die isabel vind ik niet zo'n mooie combinatie, vind haar bovenlijf te lang.
Ik ben het met je eenst dat die Merrie ook echt een uitstraling heeft!! Maar Anky reed technisch toch wel iets beter. maar qua uitstraling is die Merrie van die Deen niet te verslaan!!
Wat een geweldige rit! Wat een uitstraling! Wat een muziek... ! Een rit van r leven! Ze heeft wel weer even mooi teruggeslagen he Dit was onze Anky weer. Super!!
groetjes een ik-ben-helemaal-in-mn-nopjes-(!)-anky-fan
je raakt gewoon ontroerd als je zo kijkt, Salinero (en Anky) rijden precies op de maat van de muziek, en voor gaat alles precies hetzelfde als achter. Tis gewoon een top ruiter, met een top paard, dus een top combinatie. Anky is nou echt mijn idool.
Anky gaat winnen!! Ze heeft alles in zich, technisch, paard alles we gaan echt winnnen deze verslaat ons echtniet.. Ze had uistraling. is dit by the way een Wereldrecord??