Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

:o maar toch..maarja..geld zat..dat wist je al toen je las dat ze hoby gekocht hebben
had het al op www.edwardgal.nl gelezen
Lowara schreef:jeeeehhh eindelijk een pony die eens niet naar het buitenland gaat

NonnyNancy schreef:Lowara schreef:jeeeehhh eindelijk een pony die eens niet naar het buitenland gaat
Power & Paint is toch ook nog atijd hier?
Wel beter datie hier blijft, jammer voor Laurens datie niet verder kan..
en sunlight en bartje..eigenlijk wel meer hoor!!
wel jammer..
Sullie97 schreef:De A-kader pony Lordy helaas niet, die is volgens mij naar Luxemburg verhuisd.
l0esjj schreef:Die komt nu hier in de buurt, leuk dat hij dus in NL blijft
verder zal het er niet gezelliger op worden op de inrijterreinen,
de mensen hier uit de buurt snappen wat ik bedoel
nou ben ik nieuwsgierig

l0esjj schreef:heb volgens mij ergens gezien dat Laurens al een paard in 't Z2 heeft lopen
Sullie97 schreef:l0esjj schreef:heb volgens mij ergens gezien dat Laurens al een paard in 't Z2 heeft lopen
Dat klopt, iemand op bokt had een topic geplaatst en daar stonden ook foto's van Laurens op een paard in.
Lowara schreef:jeeeehhh eindelijk een pony die eens niet naar het buitenland gaat
Belker schreef:Lowara schreef:jeeeehhh eindelijk een pony die eens niet naar het buitenland gaat
Maar wel uit het buitenland komt.
Mij benieuwen hoe de pony gaat lopen onder een nieuwe ruiter en een nieuwe trainer.
Belker schreef:Lowara schreef:jeeeehhh eindelijk een pony die eens niet naar het buitenland gaat
Maar wel uit het buitenland komt.
Mij benieuwen hoe de pony gaat lopen onder een nieuwe ruiter en een nieuwe trainer.